חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

הארגון הישראלי לפינוי דירה

 

יש אנשים שהיו שמחים להיפרד ממספר מוצרים לא נחוצים שתופסים אצלם מקום חשוב בבית ויש אנשים שפשוט זקוקים לשירותי פינוי, וזאת על מנת לתמוך בהליך השיקום, כיוון שהם לוקים באספנות כפייתית. מכאן שאתם מוזמנים להכיר את החברה המובילה בתחום הפינוי- את חברת ”הארגון הישראלי לפינוי דירה”!

 

יש אנשים שהיו שמחים להיפרד ממספר מוצרים לא נחוצים שתופסים אצלם מקום חשוב בבית ויש אנשים שפשוט זקוקים לשירותי פינוי, וזאת על מנת לתמוך בהליך השיקום, כיוון שהם לוקים באספנות כפייתית. מכאן שאתם מוזמנים להכיר את החברה המובילה בתחום הפינוי- את חברת "הארגון הישראלי לפינוי דירה"!

פינוי דירות מוזנחות

חברת "הארגון הישראלי לפינוי דירה" הנו גוף מקצועי שמחזיק בניסיון עשיר בכול הנוגע לפינוי של חפצים ופסולת. לאורך השנים הארגון הושיט יד ללא מעט אנשים שביקשו להחזיר את הדירה שלהם להיות מקום ראוי למגורים וללא מעט אנשים שביקשו עזרה במלאכת פינוי ירושות ועזבונות. בכל אחת מהפעמים השונות הצוות הוכיח את עצמו מחדש, כאשר הוא פועל באופן מסודר, יעיל ואמין, לפי תוכנית פעולה שהוכנה מראש ומתוך מטרה להשאיר עוד לקוח מרוצה.

פינוי צואת יונים

לא פעם חברת "הארגון הישראלי לפינוי דירה" נתקלת בעת פינוי מחסנים ומקלטים בצואת יונים. הדבר קורה עקב הזנחה מתמשכת, ועל כן הצוות יודע שהיכן שנתקלים בצואת יונים, בוודאי שגם ניתן להיתקל בעוד גורמים מזהמים, ועל כן החברה מציעה ללקוחותיה שירותי חיטוי וניקיון מקצועיים, על מנת שניתן יהיה לשוב להשתמש במחסן ללא דאגה.

פינוי ירושות ועזבונות

לאחר שקרובי משפחה יורשים דירה, הם לרוב מבקשים להציע אותה למכירה. עם זאת, בין לבין יש להכין את הדירה לקבל קהל, ועל כן יש לפנות אותה מכלל תכולתה. אין מדובר במשימה קלה, וזאת כי מדובר בכמות גדולה, היצע התכולה נרחב ומדובר בקושי נפשי להתמודד עם כך. על כן טוב לדעת שאין צורך לפנות לכך זמן או משאבים נפשיים, וזאת בזכות תמיכתה המלאה של חברת "הארגון הישראלי לפינוי דירה".

חיטוי דירות

כחברת הדגל בתחום הפינוי, החברה מציבה רף גבוה, כך שהחברה אינה מסיימת את עבודתה עד שהיא מוודאת שכל התכולה פונתה, שאזור הפעילות נשאר מסודר ונקי (כולל חדר המדרגות והמעלית), שאזור הפינוי נותר נקי, ובמקרה צורך גם מחוטא ולאחר שעבר הדברה- תלוי בצורך. על כן אם גם אתם מבקשים ליהנות משירותי פינוי דירה וניקיון, הגעתם לכתובת הנכונה!

פינוי אגרנות כפייתית

אחד המקרים היותר מאתגרים, נוגע לסיטואציה בה יש להחזיר דירה של אגרן כפייתי למצב שראוי למגורים, ואף מאפשר לחזור לארח אורחים. עם זאת, לצד ניסיון עשיר, ציוד מקצועי ויכולות ייחודיות שפותחו עם השנים- חברת "הארגון הישראלי לפינוי דירה" מתמחה במלאכת פינוי דירות מוזנחות ועל כך יעידו לא מעט לקוחות מרוצים.

פינוי מחסנים

בין אם מדובר על פינוי מקלטים שמצריך פינוי צואת יונים ובין אם מדובר על פינוי מחסנים שמצריך מגוון אמצעי הרמה מתקדמים, טוב לדעת שחברת "הארגון הישראלי לפינוי דירה" מתמחה במלאכה. לרשות החברה עומד ציוד מגוון ומקצועי, מגוון צוותים יעילים ואנושיים ושאיפה תמידית להשאיר עוד לקוח מרוצה. גם אתם מבקשים להתחיל דף חדש בדירה שמדיפה ריחות ניקיון? צרו עמנו קשר עוד היום.

פינוי דירה וניקיון

מלאכת פינוי דירה גם  מחייבת להשאיר את הדירה נקייה. כך למשל אם הסיטואציה הינה פינוי אגרנות כפייתית, טוב לדעת שבמקום לחפש פעם אחת אחר חברת פינוי ופעם שנייה אחר חברת ניקיון, הרי שניתן לסמן וי על שתי המשימות במקום אחד, ואף באופן המקצועי ביותר שניתן, וזאת כי חברת "הארגון הישראלי לפינוי דירה" בין היתר גם מתמחה במלאכת חיטוי דירות, סיוד קירות ופירוק והרכבת ארונות. נשמע מעניין אך נותרו שאלות? הרימו עוד היום טלפון למספר 0507353636 ותקבעו פגישת היכרות ללא התחייבות!

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות