חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

נשבר שיא גינס בהחלפת תמרורים

 

אמש פרסמנו כאן כתבה על תמרורים דהויים במרכז המסחרי בעמק האלה המסכנים את הנהגים. סגן ראש העיר, מחזיק תיק התחבורה, אילן בן סעדון, קורא ותיק ומסור שלנו, לקח את הטיפול לידיו, ואת התוצאה אתם יכולים לראות בתמונה שלפניכם

 

 

אתמול פרסמנו כאן באתר "עיתונט – חדשות מודיעין" כתבה תחת הכותרת "מחכים לתאונת דרכים קשה" בה הסברנו כי חלפו 11 חודשים מאז ש”עיתונט” התריע על תמרורים דהויים ומסוכנים במרכז המסחרי ”לב העמק” ולמרות שמנהל המרכז כתב לנו אז בתגובה: ”כבר היום עם פנייתך אנו דואגים להחליפם בהקדם האפשרי”, בפועל לא נעשה דבר והנהגים נמצאים בסכנה יומיומית חמורה.

הבאנו את סיפורה של תושבת המקום שהייתה מעורבת בכמעט תאונה כאשר ילדיה הקטנים נמצאים במכונית ונהג שלא הבחין בתמרורים הגיח מולה באין כניסה.   

בעקבות הכתבה שלנו, כך מסתבר, נכנס לתמונה סגן ראש העיר מחזיק תיק התחבורה אילן בן סעדון אשר לקח את הטיפול לידיו הנאמנות ותוך הפעלת מחלקת התשתיות בעירייה הביא לסיומה המהיר של הפרסה המתמשכת הזו, תוך פחות מ-24 שעות.

למרות שבמהות תפקידה העיקרי של העיתונות המקומית היא לבקר את המערכת על מרכיביה השונים ולדווח על עוולות ותקלות, הרי שהפעם אנו חורגים מתפקידנו זה ומסירים בפני בן סעדון את הכובע. יישר כוח על הטיפול הסופר-זריז והמקצועי.

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות