חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

מחכים לתאונת דרכים קשה

 

חלפו 11 חודשים מאז ש”עיתונט” התריע על תמרורים מסוכנים במרכז המסחרי ”לב העמק” ומנהל המרכז כתב לנו אז בתגובה: ”כבר היום עם פנייתך אנו דואגים להחליפם בהקדם האפשרי”, אך בפועל לא נעשה דבר והנהגים נמצאים בסכנה יומיומית חמורה 

 

לקוחותיו של המרכז המסחרי "לב העמק" בעמק האלה הנכנסים עם רכבם למפלס התחתון ומבקשים לעלות לעבר המפלס העליון, בו שוכן הסופרמרקט, נמצאים בסכנה מוחשית להיקלע לתאונת דרכים  בשל קיומם של תמרורי אין כניסה לא תקינים בחלקו העליון של החניון, אשר תפקידם במקור למנוע מכלי רכב לרדת מהמפלס העליון לתחתון.  

בפועל, מספר כלי רכב ביום בוחרים, כנראה בשוגג, לנסוע ב"אין כניסה" בשל תמרורים דהויים ומבלבלים שלא ממלאים את תפקידם, כך שתאונה חזיתית בין שני כלי רכב במקום היא עניין של זמן בלבד. 

בחודש דצמבר 2015 פנתה אלינו רווית משיח, תושבת שכונת הנביאים המתגוררת בסמוך למרכז המסחרי וכתבה לנו: ""אני לקוחה קבועה במרכז המסחרי של עמק האלה ונמצאת בו לפחות פעמיים בשבוע. ביום חמישי שעבר הופתעתי מאוד כשנסעתי במפלס התחתון, לכיוון העלייה החד-סטרית המובילה למפלס העליון של המרכז, כאשר רכב מסוג סובארו הגיע מולי בירידה כשהוא נוסע חופשי באין כניסה".

עוד סיפרה לנו רווית, כי לו הייתה נוסעת קצת יותר מהר הייתה נגרמת שם תאונה קשה כשהילדים שלה ברכב, וכי הנהג שכמעט התנגש בה טען שלא הבחין בתמרור אין כניסה בתחילת הירידה.

בדיקה שלנו במקום העלתה כי הנהג "העבריין לכאורה" אינו לגמרי אשם. שכן, אמנם מוצבים במקום  תמרורים, אך עם השנים הם דהו לחלוטין וכמעט ולא ניתן עוד להבחין בכך שמדובר בתמרורי אין כניסה.

פנינו בזמנו לעירית מודיעין, שם נאמר לנו כי "האחריות לתחזוקת תמרורים המוצבים בשטח פרטי של מרכז מסחרי היא של בעלי המרכז המסחרי".

בהתאם לכך, פנינו לאילן יפה מנהל חברת הניהול המתחזקת את המרכז שכתב בתגובה: "דבר ראשון, המון תודה שהערת את תשומת לבנו כי התמרורים דהו. דבר שני, והחשוב יותר הוא שכבר היום עם פנייתך אנו דואגים להחליפם בהקדם האפשרי. דבר שלישי, יכלו לפנות אלינו ישירות, היינו מטפלים בנושא באותה הרצינות ובהקדם האפשרי. נשמח להמשיך לשתף פעולה עם תושבי העיר והשכונה בעתיד ולשמוע ביקורות או הצעות, ונבחן כל פניה לגופו של עניין". 

כאמור, חלפה מאז כמעט שנה תמימה. למרות תגובתו זו של מנהל המרכז ועל אף שתי שיחות נוספות בעל פה שקיימנו עמו בנושא, שום דבר לא השתנה.

 

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות