חיפוש

 

 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

הורוסקופ שבועי: 18 – 24 בנובמבר 2016

 

התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר לשבוע הקרוב.: 18 – 24 בנובמבר 2016

 

 טלה

שבת מומלץ לשינוי שגרה מבורך. שני-שלישי: ענייני עבודה או בריאות עשויים להעסיק אתכם. הרגשתכם עשויה להשתפר עם כניסת השמש למזל קשת לקראת יום שלישי (שם תשהה עד 21 בדצמבר), מצב שעשוי להדגיש ענייני נסיעות ולימודים. עניינים מקצועיים ממשיכים להעסיק אתכם. אתם זקוקים לחידוש ולעניין, ואת הרוגע תוכלו למצוא בהתנסויות מאתגרות.

 

שור

מעברה של השמש למזל קשת (עד 21 בדצמבר) יחולל בהדרגה שינוי בזרימת האנרגיה. שבת-ראשון: ענייני בית ומשפחה עשויים להיות מודגשים. שמרו על אנרגיה מבוקרת. יכול להיות שאתם טועים ועוסקים בויכוחי סרק על נושאים המטרידים את מנוחתכם, כדאי להיות זהירים ומודעים. מיקום ונוס (כוכבכם) במזל גדי עד 7 בדצמבר: חדשו קשרים, אבל גם את קצב החיזורים שלכם בארץ ובחו"ל.

 

תאומים

באופן כללי, ישנה אווירה של פתיחות בצד סגירות, שכן אי אפשר להתעלם מאי השקט ומקוצר הרוח שאתם לא תמיד מצליחים להסתיר במערכות היחסים שלכם. לכן צריך להיזהר לא לעשות שטויות בגלל גחמות ולא לקלקל יחסים קרובים. ונוס בבית הכספים שלכם (עד 7 בדצמבר), בהיבט של עוצמה לכוכב פלוטו: לבני המזל שביניכם, יש הזדמנויות ברוכות לרווחים.

 

סרטן

בימים אלה אתם מחפשים איזון פנימי ושלוות נפש עקב הנטייה לתחושות מכבידות. ייתכן כי מישהו מעוניין להוציא אתכם משלוותכם, או לערער את מעמדכם, במיוחד אלה שלהם יחסים טעונים. בתחום הזוגי, אתם או בני הזוג עוברים שינוי, והנסיבות מכתיבות התייחסות שונה מהרגיל לתוכניות שתכננתם ובכלל למערכות היחסים שלכם. מנגד, צפויה אהבה גורלית.

 

אריה

מיקום השמש במזל קשת מה-22 בנובמבר עד 21 בדצמבר עשוי לחזק אתכם, במיוחד אלה שעסוקים בענייני יצירה. לאלה המתמודדים עם תנאים מכבידים, מומלץ לשמור על שפיות, להימנע מחוסר טאקט, ובכלל זה ממאבקי כוח מזיקים ולא רצויים כלל וכלל לעתידכם. זכרו, יש לכם הזדמנות לפעול ולהציב מספר מטרות שלמענן כדאי להשקיע מאמץ, הסבלנות בסופו של דבר תשתלם לכם.

 

בתולה

דברים חשובים בחיים עומדים על הפרק, וכדאי לפעול לפי תחושות הבטן שלכם. יחסים מכל סוג מחייבים גישה זהירה ודיפלומטית. הדברים תלויים בכם, ברצינותכם ובנכונותכם להשקיע. מודעות: כוכב נפטון מול מזלכם: כדאי להתפכח ולהישיר מבט אמיץ אל המציאות. קנאה ותככנות עלולים להעסיק את האנשים סביבכם. היזהרו מאנשים שנוהגים בצביעות ושימרו על דיסקרטיות.

 

מאזניים

הלך רוח מוזר וחוסר שקט תוקף אתכם בימים אלה, אתם חולמניים מתמיד ומתקשים לפרש נכון את המתרחש סביבכם. זהו זמן שאנשים מנסים לנצל את חוסר ערנותכם לטובתם, וזה יתבטא בכל תחום שהוא. ייתכן שאתם נקלעים למצבים של אי נעימות בגלל מעורבות רגשית בעניינים שדורשים התייחסות רציונלית. היו נגישים תקשורתית וחברתית, בניסיון להשתחרר מחוסר השקט.

  

עקרב

אתם נכנסים לחודש המתמקד בכספים ובהשקעות. ייתכן שכרגע דברים לא זורמים לכם, ויש נסיגות בדברים שהיינו רוצים שיתקדמו בקצב מהיר יותר. דברים יתבררו או יתבצעו לקראת ראש חודש שאמור להתרחש לקראת השבוע הבא. מבט מבטיח יותר: אתם נחושים בנוגע ליכולות שלכם. הצמידות של הכוכבים ונוס פלוטו בבית הנסיעות והתקשורת שלכם עשויה לפעול לטובתכם.

 

קשת

רבים מכם חשים שכוחותיהם שבים ובריאותם משתפרת. לפתע תרגישו משוחררים יותר וחופשיים מהמועקה שאולי ליוותה אחדים מכם ימים אחדים בחודש האחרון. מיקום השמש במזלכם החל מיום שלישי עד 21 בדצמבר עשוי להיטיב עימכם, מצב שיאפשר לכם ליהנות או לנוח מהלחץ בו אתם חייתם לאחרונה. שני-שלישי: עשויים לגרור בלבול ואי ודאות. חמישי: מומלץ לחידוש קשרים.

 

גדי

הצמידות של הכוכבים ונוס ופלוטו במזלכם עשויה להיטיב עם רבים מכם. שני-שלישי עשויים להדגיש ענייני חו"ל ונסיעות. עם זאת, רשמו לפניכם כי החל מ-22 בנובמבר עד 21 בדצמבר אתם עומדים להיכנס לחודש לחוץ שעשוי להשפיע על בריאותכם. הירח החדש לקראת השבוע הבא עשוי לגרום לכם תשישות ורגישות בריאותית, לכן מומלץ כבר מהשבוע לשמור על האנרגיות שלכם.

 

דלי

מיקום כוכב המרץ והאנרגיה מארס במזלכם עשוי לעורר בכם את הצורך להתאוורר ולצאת מן השגרה. לכן תקופה זו מתאימה לנסיעות, לפגישות ולהימצאות בתנועה מתמדת. מצד שני, קיים אלמנט של מתח ואי שקט, כאילו שאתם פועלים תחת השפעת כוחות אחרים שאין די שליטה עליהם. ייתכן שאתם ממהרים, לחוצים ופחות שמים לב למה שקורה סביבכם. היו זהירים בענייני כספים והשקעות.

 

דגים

אתם עסוקים בפרויקטים משמעותיים, כשהצלחה פירושה חיזוק הביטחון העצמי שלכם. מצד שני, תיתכן בעיה עם אנשים בעלי סמכות שיש להם נגיעה בחייכם. ליוצרים ואמנים מצפה תקופה אנרגטית, מקורית ויצירתית. כוכב נפטון במזלכם תורם לענייני יצירה, אך מבלבל בעניינים שדורשים מעשיות. זאת בשל הנטייה לקחת כל דבר באופן אישי, וזה בהחלט לא תורם לשיקול הדעת שלכם.

הטור האסטרולוגי של חוה מזר-טלפון  5731540 – 03  כל הזכויות שמורות ©

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות