חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

מאות רקדנים בתחרות הריקוד הגדולה בעולם

 

מאות רקדנים מכל רחבי הארץ לקחו בשבוע שעבר חלק בתחרות הריקוד של מותג הרקדנים הבינלאומי, World Of Dance, שנערכה לראשונה בישראל, בהיכל התרבות העירוני. לצד מאות רקדנים שהגיעו להציג כישורי ריקוד, משכה אליה התחרות גם לא מעט כוריאוגרפיים שהגיעו לצפות ברקדנים, לקבל השראה וגם... לחפש כישרונות חדשים.

 

התחרות, שנחשבת לאחת מתחרויות הריקוד החשובות ביותר שנערכו בארץ בשנים האחרונות התהדרה בהרכב שופטים מרשים שכלל את הכוריאוגרפיים הבינלאומיים Jiff Di Bossman, Snow ו-BBOY Dyze, הכוריאוגרף הישראלי, קלוד דדיה והבמאי הישראלי אסף שלמה.

בזה אחר זה עלו רקדנים ורקדניות, בודדים וקבוצות, על בימת ההיכל והציגו קטעי ריקוד מדהימים שהשאירו את הקהל, שמילא את האולם, עם פה פעור. בסיום התחרות, בה השתתפו יותר מ-300 רקדנים זכתה להקת "ג’נסיס", המורכבת מ-33 רקדנים ורקדניות שהגיעו היישר מגבעת ברנר וקטפו את כרטיס הכניסה לגמר הבינלאומי ואת הפרס הכספי בגובה 40,000 ₪ שישמש אותם לרכישת כרטיסי טיסה לתחרות שתיערך בחודש יולי 2017 בלוס אנג’לס.

במקביל לתחרות, בין הקטעים, בזמן שרקדנים רבים כססו ציפורניים במתח מאחורי הקלעים, הועלתה תצוגת האופנה הריקודית הראשונה בעולם. את הבגדים והאביזרים הראו רקדנים מקצועיים תוך כדי ריקוד, לאחר שעברו איפור והסטיילינג של ירין שחף ותסרוקות של מוטי לוי מעצבי שיער, שהפכו את הכניסה שלהם לצבעונית ומרשימה במיוחד.

את האירוע היוקרתי הפיק חן מזרחי, הבעלים של הסטודיו לריקוד C-US, שהוא גם הזכיין הרשמי בישראל של המותג הבינלאומי.

חן מזרחי, הפועל בעיר באמצעות עמותת סחלבים, מסכם את האירוע: "היה אירוע מושקע ברמה בינלאומית שמשך אליו רקדנים רבים מכל רחבי הארץ שהגיעו והציגו רמה גבוהה מאוד. אני שמח שאחרי שנתיים של עבודה להביא את התחרות לארץ, הצלחתי לא רק להביא אותה לישראל אלא להביא אותה לעיר שלי, למודיעין מכבים רעות. אני רוצה להודות לתמיר סטמפר על ההנחיה והעזרה בהפקת האירוע ולאור הביקוש הגובר אחרי האירוע המוצלח נפתח בקרוב קבוצות ריקוד נוספות באמצעות אגף הספורט בעמותת סחלבים שיתכוננו לקראת התחרות בשנה הבאה."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות