חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

עובדי העירייה המצטיינים לשנת תשע”ו

 

עיריית מודיעין מכבים רעות רואה חשיבות רבה בנושא איכות השירות. מידי שנה, בעת הרמת הכוסית החגיגית לכבוד השנה החדשה, נערך טקס הענקת תעודות הוקרה לעובדים המצטיינים לשנת תשע”ו, במעמד כלל עובדי העירייה ובראשם ראש העיר, חיים ביבס.

 

 הדגש בעת קביעת העובדים המצטיינים מהאגפים ומהמחלקות השונות הוא מתן שירות לתושב, הן אם במתן שירות פרונטלי והן אם במתן שירות לתושב במסגרת עבודות העירייה השונות. במהלך הטקס, שנערך ביום רביעי, הוענקו התעודות על ידי ראש העיר, חיים ביבס, מנהלת מחלקת משאבי אנוש, דינה חיון, ויו"ר ועד העובדים, זיוה אסא, לתשע עובדות מצטיינות.

מיכל בראל, עו"ס קשישים וחוק אפוטרופסות באגף לשירותים חברתיים, מטפלת בכ-200 בתי אב של קשישים, מבצעת את פעולותיה במקצועיות רבה ולאחרונה פרסמה מאמר מתקדם בתחום האפוטרופסות, אשר בעקבותיו הוזמנה להרצות בכנס בכירי המוסד לביטוח הלאומי.

הדס דרוקר, מתכננת סביבתית אגף שפ"ע, קידמה נושאים חדשים בתחומה כגון התייעלות אנרגטית, שביל טבע עירוני, תכנון חדרי אשפה התואמים למדיניות המחזור הנוכחית והעתידית של העיר, בדיקות קרינה במוסדות חינוך, מתקני שקילת אשפה ועוד.

חני ספקטור-מכלוף, מנהלת לשכת מהנדס העיר, עובדת בעירייה מזה 18 שנה ומנהלת את לשכת מהנדס העיר מזה 4 שנים. היא נמצאת בממשק עבודה מגוון הכולל את אנשי המקצוע העירוניים וקבלני חוץ  מצד אחד, ואת תושבי העיר מצד שני הבאים לקבל שירות.

מישה גורן, מזכירת אגף תשתיות, מקבלת פניות של תושבים ומעבירה אותן למחלקות השונות. היא משרה אוירה חיובית בין עובדי האגף לשאר המחלקות והיא המודל הטוב ביותר למצוינות ואיכות השירות.

שרה בן חמו, רכזת רישום גני ילדים אגף החינוך, מעורבת בהקמת מרכז הרישום העירוני ומגלה אכפתיות ורגישות במקרים רבים הדורשים התמודדות עם תושבים.

רבקה פולקמר, סייעת תקשורת בגן סנונית, סייעת ותיקה בחינוך המיוחד. היא שותפה מלאה לכל המתרחש בגן וזוכה לשבחים ולהערכה מצד הצוות, ההורים והילדים.

רוחה אפריאט, סייעת אם בגן תדהר, סייעת בגן מזה 17 שנים. היא עובדת במסירות ומעורבת בכל יוזמה חינוכית שעלתה בגן כמו שילוב ילדים מהחינוך המיוחד, פרויקט התדהטרון וביקורי בית אחר הצהריים אצל כל ילדי הגן.

נטע לי אלבז, מזכירת בית ספר "גוונים", מרכזת את כל הנדרש לעובדי המינהל והמשק בבית הספר. עבודתה מאופיינת ביוזמה, תרומה ונתינה אין סופית מעבר לגבולות תפקידה ואף מחוץ למסגרת בית הספר, לטובת הקהילה בעיר.

בלה אבטה, מזכירה בתיכון עירוני א’, עובדת בבית הספר יותר מ-19 שנים. תפקידה  הותיר חותם אישי, היא דוגמה ומופת ונותנת שירות יעיל, נעים ומסור המהווה שם דבר וזוכה להערכה מצד כל מקבלי השירות.

 

כמו כן, השנה הוענקה גם תעודת הערכה למחלקה מצטיינת, למחלקת החשמל, בניהולו של משה חרדים, שבאגף תשתיות. המחלקה קיבלה את התעודה על עבודתם המקצועית והנאמנה ועל הנכונות לסייע בשעת הצורך.

בתמונה: עובדי העירייה המצטיינים לשנת תשע’’ו- מימין לשמאל- למעלה- הדס, מיכל, חני, מישה ושרה. למטה-רבקה, רוחה,נטע לי ובטה

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות