חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

עבודות תשתית בכיכרות ברחוב דוד אלעזר

 

כחלק מהתכנית הרב שנתית שנועדה לשפר את הבטיחות בכבישי העיר, נבנו בחודשים האחרונים כיכרות בצמתים מרכזיים לאורך רחוב דוד אלעזר שבשכונת המגינים, רחוב בו קיימת תנועה סואנת יחסית. מטרת הקמת הכיכרות היא למתן את מהירות הנסיעה באזור, תוך מתן דגש להולכי הרגל.

 

כעת, משנסתיימה בניית הכיכרות, יבוצעו עבודות ריבוד וקרצוף של הצמתים דוד אלעזר-יעקב דורי ודוד אלעזר-משה דיין, עבודות שיגרמו לשינויים בהסדרי התנועה.

בימים ראשון 25.9.16 עד רביעי 28.9.16 יהיו שיבושים ועיכובים בתנועה עקב העבודות בין השעות 08:30 עד 20:00. בימים אלה אין להחנות את הרכבים במפרצי החנייה שסמוכים לאתרי העבודה.

ביום רביעי 28.9.16 בשעות 08:30 עד 20:00 יחסמו הצמתים לתנועת כלי רכב. יש לנסוע בדרכים חלופיות. כמו כן, ביום זה לא תתאפשר כניסה לחניות הפרטיות שצמודות לכיכרות ויציאה מהן.

עוד נמסר השבוע מהעירייה כי בשל סגירת הכביש לתנועה ביום זה, יחולו שינויים במסלולי נסיעה של קווי האוטובוסים העירוניים 1, 2, 8, 9, 104, 105 ו-116. יהיה ניתן להתעדכן בשינויים באתר קווים בימים הקרובים.

העבודות מתבצעות בתיאום, אישור והכוונת המשטרה, הנכם מתבקשים להישמע להנחיות השילוט והוראות התמרור ולנסוע בזהירות בהתאם לתנאי הדרך. ייתכנו שינויים בימי ובשעות העבודות.

 

סגן ראש העיר ומחזיק תיק התחבורה, אילן בן סעדון: "הקמת מעגלי תנועה בצמתים המוגדרים מסוכנים זהו תהליך שהוכיח את עצמו כפתרון תחבורתי שהביא להפחתה משמעותית בתאונות הדרכים. גם במקרה הנוכחי אני סמוך ובטוח שמעגלי התנועה, לכשיושלמו ויבוצעו כהלכה, יש בהם להגביר את הבטיחות בכבישי העיר ואת בטיחות ילדי בתי הספר והגנים שבשכונת המגינים. במקומות בהם ידרשו שינויים ושיפורים נבצע זאת. המשימה שלנו היא להגביר את הבטיחות בדרכים בעיר ואנו מחוייבים לעשות ככל שביכולתנו על מנת להבטיח את בטחון משתמשי הדרך בכלל וילדנו בפרט. בהתאם לפרסומים הקודמים בכוונתנו להמשיך ולבצע מעגלי תנועה בצמתים הקדר והאופה, בצומת ניצן ברעות, במנחם בגין ואסתר המלכה וביצחק רבין יהודה."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות