חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

מחר מחר לא תבוא הרכבת. מה עושים... 

 

החל ממחר, שני הקרוב, 19.9, תושבת תנועת הרכבות באזור תל אביב באופן מלא לשמונה ימים עד ליום שלישי, 27.9, בשל עבודות תשתית. הרכבת ממודיעין מכבים רעות תגיע עד לתחנת ההגנה בלבד, ואינה תמשיך לתחנות השלום, סבידור מרכז והאוניברסיטה.

 

 לפיכך עדכנו השבוע משרד התחבורה, רכבת ישראל וחברת "קווים", על תגבור התחבורה הציבורית למשך תקופת העבודות.

בין השאר נמסר כי עד לחזרת תנועת הרכבות לסדרה, יתוגבר קו 111 שנוסע בקו מודיעין-תל אביב, לשני הכיוונים. על פי המידע שנמסר לעירייה, תוגבר הקו בעוד 8 נסיעות לכל כיוון, כאשר בעקבות הוספת הנסיעות יחולו שינויים בלוחות הזמנים הקבועים של קווים ומומלץ לבדוק את זמני פעילות קו 111 באתר חברת קווים. בנוסף לקו זה, קווי האוטובוס 101, 103, 104, 105, 107 ו-112 יפעלו כרגיל לפי השעות שלהם, כפי שמופיע באתר חברת "קווים".

עוד נמסר השבוע מהעירייה כי ביום ראשון 25.9 יועמדו לטובת חיילי העיר שני אוטובוסים שיצאו מחניון העירייה לתחנת הרכבת בהרצליה, משם יוכלו החיילים להמשיך ברכבת צפונה. פרטים נוספים לגבי שעות האוטובוסים ימסרו בהמשך.

בנוסף, במהלך העבודות בתחנות הרכבת יעמדו לרשות הציבור שלוש הסעות ייעודיות ללא תשלום: קו 777 מההגנה לסבידור מרכז, שיעבור דרך השלום, קו 888 מהרצליה לסבידור מרכז, שיעבור גם כן דרך השלום, וקו 999 מההגנה להרצליה, שיעבור דרך האוניברסיטה. לפרטים נוספים ניתן להיכנס לאתר האינטרנט של רכבת ישראל

יתר על כן, המיזם העירוני "גם אני לוקח מודיעיני טרמפ", בהובלת חברי המועצה אלעד שמעונוביץ, ורד גל-בחרי ושמעון גואטה, צובר תאוצה. הקבוצה הייעודית בשם זה, שהוקמה בשבוע שעבר בפייסבוק, מונה כבר כ-2,000 משתתפים וכבר נרשמו שיתופי פעולה בקרב התושבים. כזכור, חברי המועצה ציינו כי מרבית מהרכבים הפרטיים נוסעים ריקים או ריקים חלקית בבקרים והזמינו את כל תושבי העיר להפגין שכנות טובה ולהציע לעזור אחד לשני להגיע לעבודה או ללימודים. מי שעוד הבחין בהתארגנות יוצאת הדופן הזו היא חברת WAZE המפעילה את האפליקציה "קארפול".

בדף החברה נכתב כי "אנחנו מאוד שמחים לבשר לכם כי האפליקציה Waze Carpool, המתמחה בנסיעות משותפות, שמעה על המיזם השיתופי של תושבי העיר מודיעין ומציעה את עזרתה". עוד נכתב כי "בחברה מציעים מחיר מיוחד: שתי הנסיעות הראשונות של הנוסע יהיו בחינם (כאשר הנהג יקבל תמורה כספית רגילה לפי הפרמטרים של מרחק, עיקוף, השתתפות בדלק וכיוצ"ב. כלומר הנוסע לא משלם, אבל הנהג מתוגמל כרגיל). ולאחר מכן, הנוסע ישלם רק 7 ש"ח על מספר הנסיעות הבאות שלו."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות