חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

מי יהיה אלוף העיר בטניס?

 

אגף הספורט בעמותת סחלבים בשיתוף האקדמיה לטניס T-point וקבוצת התושבים בראשותו של מיכאל אוחיון, עורכים בחודשים אוקטובר ונובמבר טורניר טניס לשחקנים חובבים ומזמינים השבוע את תשבי העיר בגילאי 25, להירשם, לקחת חלק בטורניר ולהתמודד על התואר אלוף מודיעין מכבים רעות בטניס.

 

 במסגרת הטורניר, שיערך במגרשי הטניס ברחבי העיר, יתחרו המשתתפים, גברים ונשים, על פי קבוצות הגיל: 25-35, 35-45 ו-45+. במהלך הטורניר ישתתפו כל השחקנים בסבב ראשון של משחקים כאשר בהמשך המנצחים יעברו לשלב הפליאוף והמפסידים ירדו לבית הניחומים, כך שבסך הכל, במהלך הטורניר כל שחקן ישחק לפחות שני משחקים.

באגף הספורט ציינו השבוע כי המשחקים בסיבוב הראשון ובפליאוף יתנהלו במתכונת של מערכה אחת  כאשר הראשון שיגיע לשישה משחקונים ינצח.

ההרשמה לטורניר נערכת באמצעות אתר עמותת סחלבים עד לתאריך 6.10.16 כאשר עלות השתתפות היא 50 שקלים וכוללת חולצה ספורטיבית של הטורניר וכן הענקת גביעים לזוכים במקומות הראשונים.

מנהל אגף הספורט, חנן דנציגר: "שמנו לנו למטרה לקדם את הספורט העממי בקרב הקהילה. קבוצת התושבים בראשותו של מיכאל אוחיון הרימו את הכפפה והצליחו כבר לגייס נכון להיום כ-35 שחקנים חובבים רשומים שיתמודדו על תואר אלוף מודיעין מכבים רעות בטניס חובבני. אני קורא לכל מי שחווה את עולם הטניס להצטרף לטורניר שמותאם לכל הרמות והגילאים."

 

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות