חיפוש

 

 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

הורוסקופ שבועי: 16 – 22 בספטמבר 2016

 

 התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר לשבוע הקרוב

 

                                         הורוסקופ שבועי:  16 – 22 בספטמבר 2016 / חוה מזר

 

טלה

ליקוי הירח ביום שישי לא יהיה קל לכם. דכדוך והתלבטויות מערערים את מצב רוחכם, והבריאות אף היא עשויה להיות מעייפת ורופפת. רבים מכם יוכלו להתחזק עם מיקומו של הירח במזל טלה לקראת צהרי יום שבת. ענייני כספים עשויים להעסיק אתכם לקראת ימים שני-שלישי. בקרוב תוכלו להגיע סוף-סוף לסיומה של תקופה מטלטלת, עם הפסקת נסיגת כוכב התקשורת מרקורי. 

 

שור

שישי עד יום ראשון עשויים להיות מתישים ומעייפים. רמת האנרגיה הפיזית אינה יציבה ואתם עלולים לסבול משינויים תכופים במצבי הרוח, ייתכן בשל תחושת מוגבלות וקושי לפעול תחת האילוצים. הרגשתכם עשויה להשתפר עם מיקום הירח במזלכם, בימים ראשון-שני. בימים רביעי-חמישי נקטו זהירות בענייני כספים והשקעות. נסיגת מרקורי מחייבת התנהגות זהירה.

 

תאומים

ליקוי ירח מוצל שמתרחש ביום שישי עשוי להעיד כי יש מביניכם כאלה שחשים במצב של אנרגיה כפייתית, שמתלוות אליה דאגות נלוות. המצב בולט במיוחד במערכות יחסים מתנדנדות/רעועות. מי שרוצה להימנע ממצבי עוינות מתישים, ייאלץ להתייחס לצד השני בכפפות של משי כדי למנוע עימות. החל מהשבוע הבא אתם נכנסים לתקופה הרמונית יותר, זאת למרות סימנים נלווים של מציאות בולמת.

 

סרטן

סרטןליקוי ירח מוצל (בשישי) בענייני משפחה וקריירה, עשוי להשפיע על הלך הרוח שלכם ובאלה הקשורים לסוגיות של מחויבות ואחריות. אתם מתחילים לאבד סבלנות כלפי אדם ביקורתי ותובעני, ונושא רגיש עולה וצף מחדש. טיפ השבוע: אתם נוטים לאבד תחושת כיוון ודרוש לכם זמן כדי להירגע, אבל לא קל למצוא אותו. לכן חשוב להיצמד לסדר היום הקבוע ולהתחבר לאווירה אוהדת.

 

אריה

ענייני כספים או ענייני דיומא והשקעות עשויים להעסיק אתכם ביום שישי. אלה ידרשו מכם זהירות וערנות. מהשבוע הבא תוכלו לחזור לניידות ולהישגיות, וכיאה למזלכם, עם מלוא החופן קסם אישי. מה שהציק לכם וגרם לחוסר ביטחון יסתדר לפתע, ודברים יתחילו לזרום בכיוון הרצוי לכם. תוכלו להתגבר על קשיים אם לא תטעו בבחירת הדרך הנכונה, גם אם היא קשה ומאתגרת.

 

בתולה

ליקוי ירח מוצל ביום שישי מתרחש במזלכם בדיוק מול מזל דגים, שהוא בית הזוגיות והשותפויות שלכם. היתרון של הקושי עכשיו שהוא יתגמל את החרוצים ואת המשקיעים. אבל לא את אלה שנסיבות החיים מונעות מהם עדיין להגיע לנחלה ולשלווה. חייכם משתנים בקיצוניות ובחדות לכיוונים מטלטלים ואלה מכתיבים את מה שיקרה לכם. חשוב לשמור על גמישות וגם על מרחב אישי.

 

מאזניים

חשוב לכם שהאנרגיה סביבכם תאפשר תפקוד בריא ומאוזן, זאת כדי למנוע התמודדות עם מצבים בולמים שעמם תיאלצו להתמודד. ליקוי ירח מוצל במזל בתולה בשישי משפיע על האנרגיות שלכם, ובנוסף עשוי ליצור מצב הפכפך, כך שהלא צפוי עשוי לפגוע בנקודה רגישה. כניסת השמש למזלכם בתוך שבוע תקל עליכם. בינתיים יש לשמור על מידה מסוימת של גמישות ושל פתיחות.

 

עקרב

זוהי תקופה שיכולה להצביע על השקט שלפני הסערה, לכן מומלץ לשמור על מתינות וגם על סודיות, שכן קיימת איזושהי נטייה להגיד דברים מיותרים. שימו לב לברומטר שלכם ושל אלה מולכם. לשם כך חשוב שתהיו ערניים ותיזמו ושלא תיתנו להזדמנויות לחלוף על פניכם. בענייני כספים והשקעות: חתימה על חוזה או הוצאה חשובה אינן מתאימות עכשיו. מומלץ להיות זהירים.

 

קשת

שישי הוא לא בדיוק היום שלו פיללתם. ליקוי ירח מוצל (בשישי) במזל בתולה (בית הקריירה שלכם) עשוי לרמז על משהו תקוע, חסום או בעייתי. הישירות הפתוחה והמלבבת שלכם עשויה לרכך השפעה בולמת ולסייע לכם בשבת ובראשון. רכזו את כל הכוחות והמשאבים לימים אלה, שיאפשרו לכם להיות במרכז ולהתבלט כמו שאתם אוהבים ושואפים. הקיפו את עצמכם בחום, אהבה ופרגון.

 

גדי

בימים אלה יש לנקוט מודעות וזהירות. מתגנבת אנרגיה שעלולה לרמוז או להקצין קונפליקטים ועימותים, רגשית ומעשית, ואף לגרור מצבי רוח משתנים, תחושות של חוסר יציבות וחוסר כיוון. החודש הקרוב מזמן מגעים תקשורתיים בארץ ובחו"ל וקידום פרויקטים העומדים על הפרק. עקב אכילס: הקפידו להתרחק ממצבי כעס, כאלה המזמינים התגרויות מילוליות וחוסר התחשבות.

 

דלי

מקוריותו של הדלי וסלידתו מהשגרתי והמקובל שולחות אותו למחוזות אחרים, לרעיונות שאין לאף אחד אחר ולייחודיות המתבטאת בלהיות מרוכז בעצמו, גם כאשר הוא מוקף באנשים. כדאי לשים לב שהדברים מוצגים לכם לעיתים באור זוהר שלא בהכרח משקף את המציאות. ליקוי ירח מול ביום שישי: אתם נוטים לרגישות פיזית ומנטלית וזקוקים לפסק זמן של מנוחה וזמן כדי להתאושש.

 

דגים

מיקום הכוכבים מול בית הזוגיות והשותפויות שלכם עשוי לרמז על השפעה לא נוחה. ליקוי ירח בשישי עשוי להדגיש את כל הנזכר לעיל ולהקפיא כל פעילות ספונטנית, ולכן כדאי שתהיו זהירים מאוד בכל מה שתאמרו ותעשו. ויש לעיתים תחושה שהכול פועל נגד. אל תיקחו ללב כל הערה שיפוטית, וכדאי שתתייחסו פחות למה שהאחרים עלולים לומר או לחשוב כדי לא להחריף מצב מנוכר/רגיש.

 

הטור האסטרולוגי של חוה מזר-טלפון  5731540 – 03 כל הזכויות שמורות @

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות