חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

להקה מקומית תייצג את העיר בפסטיבל ארצי

 

להקה  ייצוגית של סטודיו ”על הבמה” מודיעין נבחרה  זאת השנה השנייה להשתתף בפסטיבל ארצי ”כל הארץ במה”. זהו פסטיבל של קבוצות מבוגרים נבחרות מכל הארץ שיערך בצוותא ת”א בין התאריכים 23-24.9.16.

 

הלהקה מתחילה את שנתה החמישית ביחד. בסטודיו המוערך בהנהלת עידו וויס ומיכה הירש. במהלך היום נמצא את חברי הלהקה עוסקים במגוון מקצועות ועיסוקים ובערב מתפנים לעסוק באש המפעמת בהם: משחק על הבמה.

בשנה שעברה העלו  בצוותא את המחזה  "איזה עולם קטן"  מחזה מקורי של יוסי הניג  וקצרו מחמאות. השנה, הלהקה בבימוי  אירית קוסובר, תעלה את מחזהו של חנוך לוין: "הלוויה חורפית".

המחזה "הלוויה חורפית" מאת חנוך לוין, קומדיה שנונה והזויה העוסקת בלצ’ק  הבן הרווק של דודה אלטה שמנסה לגייס את קרובי משפחתו להלוויית אמו  שנפטרה בלילה. למרבה הצער והשמחה, המשפחה עוסקת בתכנון חתונת ענק עם 800  מוזמנים ו-400  עופות. מכאן, מתחיל מרדף הזוי של לצ’ק אחרי קרובי המשפחה  בניסיון להודיע להם את הבשורה  שהללו מסרבים לקבל כי בקבלת הבשורה יצטרכו לבטל את המאורע. הלוויה או חתונה ? מה זה יהיה??? זוהי קומדיה עמוקה, מצחיקה ובעיקר שואלת שאלות נוקבות על משמעות החיים ותכליתם.

כבוד למודיעין, נאחל להם בהצלחה!!! יום שישי ה-23.9 שעה 14:00, אולם לולה, צוותא תל אביב.

שחקנים (לפי סדר הא"ב ) גיל הורוביץ, דפי זילברמן, חיים מלכה, טלי שוסטר, יפעת קוליקנט, ירון שלומי, לנה לוי פילובה , נורית מלכה, עופרה פיינרו, שושי טננבוים, שמוליק אילוז, שמוליק שוורץ.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות