חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

כורתים את עצי האלביציה במכבים רעות

 

בימים אלה מבצעת העירייה כריתה של כ-80 עצי אלביציה צהובה בשטחים הציבוריים הפתוחים שבמכבים רעות. כזכור, לפני מספר חודשים הוחלט על ידי העירייה ומינהלת הרובע לכרות את עצים

 

בימים אלה מבצעת העירייה כריתה של כ-80 עצי אלביציה צהובה בשטחים הציבוריים הפתוחים שבמכבים רעות. כזכור, לפני מספר חודשים הוחלט על ידי העירייה ומינהלת הרובע לכרות את עצים אלו בעקבות סקר אגרונומי מקצועי שקבע כי חלק מהעצים מהווים סיכון בטיחותי. תהליך הכריתה כולל כריתה של העץ, קטילת השורשים ופיתוח האזור שנפגע כולל השלמת צמחייה.

עד כה, נכרתו ברעות יותר מ-40 עצים, באופן מקצועי ומסודר בהובלת מחלקת גנים ונוף של אגף שפ"ע, ומנהל המחלקה, שלום זעפרני. השבוע, כאמור, החלו עבודות הכריתה במכבים, עבודות שעתידות להיות מורכבות יותר בשל המדרכות המקיפות את העצים. העצים שנכרתים היוו סיכון לפגיעה בתשתיות התת קרקעיות של הישוב ולפגיעה במדרכות ובכבישים. כמו כן, העצים החלו לפגוע בעמודי החשמל העיליים ונשירתם הרבה היוותה לעיתים מטרד לתושבים.

בעירייה הזכירו כי בטרם תחילת העבודות, אישרו נציגי הקרן הקיימת לישראל, הגוף האחראי במדינת ישראל למתן אישורים לעקירת עצים, באופן פרטני את כל אחד מהעצים שסומנו לכריתה בשל הסכנה שהם מהווים לפגיעה במרחב הציבורי, בנפש וברכוש.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות