חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

צובעים את כבישי העיר

 

פתיחת שנת הלימודים כבר מעבר לפינה, וכמו בכל שנה, גם השנה מתכוננים באגף התשתיות לפתיחת שנת הלימודים על ידי חידוש סימוני הדרך בכבישי העיר.

 

פרויקט צביעת כבישי העיר כולל חידוש הצבע, צביעת צמתים וסימון קווי נתיבים, קווי עצירה, מעברי חצייה, פסי האטה, תחנות אוטובוס, עמדות "נשק וסע" בסמוך לבתי הספר היסודיים וכמובן חניות נכים בסמוך למבני ציבור בכלל ולמוסדות חינוך בפרט. העבודות מבוצעות בשבועות האחרונים על ידי אגף תשתיות, כאשר בימים אלה יחלו עובדי האגף בשלב השני של הפרויקט הצביעה, שלב הכולל צביעת העמקים בעיר. כבישים בהם עתידות להתבצע עבודות שיפור תשתיות, אינם יצבעו בשלב זה אלא לאחר שהעבודות תסתיימנה.

פרויקט צביעת הכבישים נועד להגביר את הבטיחות בכבישי העיר ולאפשר למשתמשי הדרך לזהות בבירור את הסימונים המצויים על הכביש. הפרויקט, שמבוצע בעיקר בשעות הלילה במטרה לצמצם את ההפרעה לתנועה בעיר, צפוי להסתיים עד לפתיחת שנת הלימודים.

במהלך צביעת הכבישים נעשה ניסיון ראשוני לשימוש בצבע דו רכיבי. הניסיון, שנועד לבדוק את עמידותו של הצבע שעלותו גבוהה יותר אך הוא אמור להחזיק לאורך זמן רב יותר, נעשה בכביש 431 מרחוב יהודה המכבי לכיוון תל אביב. סוג צבע זה מתקשה על ידי תגובה כימית שנעשית בין שני המרכיבים שלו.

סגן ראש העיר ומחזיק תיק התחבורה, אילן בן סעדון: "אנחנו נמצאים רגע לפני החזרה לשנת הלימודים ונערכים ככל הניתן על מנת לאפשר לילדים שלנו להגיע לבתי הספר או לגנים בצורה הבטוחה ביותר. יחד נמשיך לפעול להגברת הבטיחות בדרכים."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות