חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

מגבירים את הפיקוח על פסולת הבניה

 

בימים האחרונים החלו אגף ההנדסה ואגף שפ”ע להגביר את פעילות המנע לשפיכת פסולת בנייה בשטחים פתוחים, כך נמסר מעיריית מודיעין מכבים רעות. מטרת מבצע זה היא למנוע שפיכת פסולת בנייה בשטחים הירוקים שבסביבות העיר.

 

בימים אלה מאתרים עובדי מחלקות הפיקוח העירוני והפיקוח על הבניה מכולות פסולת בנייה ברחבי העיר, כיוון שהימצאותן של מכולות אלה מעידה על עבודות שיפוצים ובנייה. נציגי העירייה יפנו אל בעליהן על מנת לוודא כי פסולת הבנייה אכן תפונה לאתר פסולת מורשה ולא תישפך בשטחים הפתוחים והירוקים שסובבים את העיר.

עם מציאת הבעלים יבדקו המפקחים מול הקבלן המבצע את היתרי הבנייה שברשותו, כיוון שכחלק מתנאי קבלת ההיתר, על הקבלן להציג את כמות פסולת הבנייה שצפויה כתוצאה מהעבודה ואת חוזה ההתקשרות עם אתר מורשה לשפיכתה. באם עבודות השיפוץ אינן דורשות היתר בניה, הפיקוח העירוני מוודא כי בידי הקבלן או בעל הנכס הסכם להטמנת פסולת הבנייה. אם נמצא כי באתר השיפוצים אין הסכם כזה, יינתן לקבלן ולבעל הנכס 24 שעות להמצאת אישור ההטמנה, ולא העבודות במקום יפסקו.

כידוע, שפיכת פסולת בנייה שלא באתר מורשה מהווה עבירה על החוק, וכאשר הדבר נעשה בשטחים הפתוחים שמסביב העיר, נעשית פגיעה בערכי הטבע ובאיכות החיים של התושבים. העירייה, באמצעות מחלקת הפיקוח העירוני שבאגף שפ"ע ומחלקת הפיקוח על הבנייה של אגף ההנדסה, פועלת ותמשיך לפעול רבות על מנת למנוע מפגעים ולאכוף בחומרה את החוק בכדי לשמור על איכות החיים והסביבה של תושבי העיר.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות