חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

גם בן גוריון הגיע למודיעין מכבים רעות

 

מודיעין מכבים רעות מצטרפת לרשימה הארוכה של ערים וישובים בישראל שיש בהם רחוב על שם ראש הממשלה הראשון של מדינת ישראל, דוד בן גוריון, כך אישרה השבוע מועצת העיר בעקבות המלצתה של ועדת השמות העירונית, שבראשה עומד חבר המועצה, אלעד שמעונוביץ.

 

הכביש שקיבל עליו את השם המחייב הוא כביש מספר 4 הפנימי, המחבר בין מרכז "עינב" לפארק הטכנולוגי. המלצת הוועדה הייתה לקרוא לו על שם אחד מראשי הממשלה לשעבר, שטרם הונצחו בעיר, ואכן לבסוף הוחלט לקרוא לו על שם ראש הממשלה הראשון.

בישיבת מועצת העיר, שנערכה ביום רביעי שעבר, התקבלו המלצות נוספות של ועדת השמות העירונית, שקבעה שמות לרחוב, לכביש ולמשעול בעיר. הוועדה, בה חברים תושבים, קיבלה את בקשת תושבי רחוב מגדל עוז לקבוע שם לרחוב העולה לעורף הבניינים, הרחוב שצמוד לגינה הגדולה ובו חניית האורחים. לרחוב זה יקראו גינת מגדלי עוז.

בנוסף, מועצת העיר אישרה גם את המלצת ועדת השמות לקרוא לאחד ממשעולי שכונת משואה על שמו של השר לשעבר, תושב השכונה, אורי אורבך ז"ל. החלטה זו התקבלה לאור המלצת ועדת ההנצחה העירונית.

 

חבר המועצה ויו"ר ועדת השמות, אלעד שמעונוביץ: "חשוב לנו היה להמשיך את המסורת של הנצחת מנהיגי המדינה וראשי ממשלה לשעבר בעיר, בייחוד כאשר גילינו שדווקא ראש הממשלה הראשון שלנו טרם הונצח בעיר. כביש 4 הפנימי הוא ציר משמעותי בעיר ואחד מכבישי הרוחב המשמעותיים, שעם התפתחות העיר, הוא עתיד להפוך לציר מרכזי עוד יותר המחבר בין אזור המלאכה לאזור התעסוקה ולכל חלקה המערבי של העיר. עורק תחבורה ראשי ומרכזי הוא מה שראוי ומכבד את הנצחתו של ראש הממשלה הראשון של מדינת ישראל ואני שמח מאוד על המהלך."

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות