חיפוש

 

 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

הטור האסטרולוגי של חוה מזר – 16 ביוני 2016

 

התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר לשבוע 10-166

 

                                הטור האסטרולוגי של חוה מזר  – 16 ביוני 2016

 

טלה

שבת-ראשון עשויים להיות מלווים במצבי רוח, אבל הרגשתכם עשויה להשתפר בימים שאחריהם. יש ביניכם גם כאלה שממשיכים בלהט שלהם לפעול באווירה נמרצת, גלויה ואסרטיבית שדורשת תעוזה. שימו לב: יש לכם נטייה לומר יותר מדי, ואתם אולי לא תמיד מקפידים על טקט, אך מטבעכם אתם תזזיתיים ודרוכים גם ברגעי רוגע. אטימות מצדכם עלולה לפגוע, אף שאין בכם זדון.

 

שור

מארס, כוכב המרץ והאנרגיה מארס בנסיגה מול מזלכם. מומלץ שתתרחקו מכל מה שכובל ומעיק ותתאימו את עצמכם לאנרגיות מבטיחות. שימו לב: רגשותיכם עולים על גדותיהם וכך גם הצורך שלכם לאהוב. קשר מרגש עלול להיות בלתי יציב וקצר ימים, שלא כמו קשר יציב שכבר ביסס את עצמו. ייתכן שבאיזשהו שלב יהפוך הקשר לתובעני מדי ויעמיד אתכם במצב לא נוח.

 

תאומים

ימים שני-שלישי עשויים להיטיב עם הפעילים והיצירתיים מביניכם. מיקום ונוס-שמש במזלכם מיטיב עימכם. אתם פתוחים לאפשרויות  מצב שאמור לרכך חלקים שבריריים בחייכם שדורשים בחינה וארגון מחדש. חשוב לא להיחפז בקבלת החלטות. מיקום מארס בעקרב (בנסיגה) עדיין דורש הימנעות מהחלטות בסדר גודל שדורשות תכנון וחשיבה אחראית. שימרו על בריאותכם.

 

סרטן

אתם נוטים לנווט בסביבה תובענית ולוחצת, נוטים עכשיו למצבי רוח משתנים, חשים לעיתים מודאגים וקודרים (גם בלי סיבה מוגדרת) ומחפשים כיוון שישביע את רצונכם. כדאי לצאת מהשגרה ולנסות לשמור על פתיחות וגיוון בכל סוגי הפעילות שלכם. אלה יעזרו לכם להיות משוחררים, תקשורתיים ופחות מכונסים בתוך עצמכם, והאווירה סביבכם כבר לא תהיה מאיימת.

 

אריה

מיקום ונוס במזל תאומים עשוי לסייע לכם בענייני חברה. במזלכם (עד אמצע יולי) עשוי להעיד כי המישור החברתי שלכם עדיין חי, נושם ובועט. מומלץ לקדם יוזמות ולעודד קשרים מהסוג שיסייע לכם. מול גל המתחים והעומסים – צפויים גם ימים מאירי-פנים שטומנים בחובם הרמוניה ואמפתיה. לאנשים שתפגשו ולקשרים שתבנו תהיה השפעה חשובה וקובעת על מה שיקרה.

 

בתולה

אתם ממשיכים בצורך שלכם להגשים שאיפות מקצועיות, להתקדם בקריירה או לקבל תפקיד מעניין ומאתגר. הצמידות של שמש-ונוס עשויה להעיד כי במסגרת עיסוקכם מסתמנת הזדמנות לא שגרתית לבטא את כישרונותיכם, להתבלט ולזכות להערכה. יש לכם צורך מהותי להתקדם מבחינה מקצועית. ואכן בהמשך החודש תשתחררו מעול או מדאגה, והמצב ייעשה אופטימי ומעודד.

 

מאזניים

הצמידות של כוכבכם ונוס עם השמש עשויה להיטיב עימכם ולהעיד כי הקסם האישי שלכם יקל עליכם ביצירת קשרים (בארץ ובחו"ל), כמו גם במינוף עסקים בקנה מידה קוסמופוליטי, לימודים, נסיעות והזדמנות ליצירת מיזם שעשוי להוות עבור רבים מכם פריצת דרך עתידית. המטרות יהפכו ברורות יותר והדרך להשיגן היא להיות בטוחים בעצמכם ולא לוותר. נקטו זהירות בענייני כספים והשקעות.

 

 

 

 

 

 

עקרב

כוכבכם מארס בנסיגה עשוי להעיד כי השבוע עשויים להתעורר חילוקי דעות ביחסים, מצב שעלול בקלות להידרדר לקונפליקט. מוטב שתארגנו את חייכם בצורה עקבית, יעילה וממוקדת, זאת מכיוון שאינכם רגועים, מה שגורם לעצבנות, והמתח מחריף נפילות אנרגיה. חלקכם נוטים להסתגר בתוך עצמם ולהסתייג מאחרים, אינם מבקשים עזרה וגם אינם רוצים בה. חכו לשבוע הבא.

 

קשת

נצלו את כל ערוצי התקשורת החברתיים שלכם לטובת ענייני רגשות ואמנות החורגים בדרך כלל משיגרת היומיום שלכם. הקסם האישי שלכם יקל עליכם ביצירת קשרים ברוכים. טיפ השבוע: המישור המקצועי ממשיך להעסיק אתכם. אתם מעוניינים ביותר השפעה וחופש פעולה מכפי שמאפשרים לכם ומרגישים שחוסמים את דרככם. שימרו על סבלנות ואורך רוח וחכו לסוף השבוע. 

 

גדי

המשיכו להאמין בעצמכם. אפשרויות הקידום הן בידיכם, וגילויי יוזמה מצידכם, בענייני קריירה ומעמד, אכן משמעותיים עבורכם. יש מביניכם גם כאלה שכבר נמצאים בעיצומו של פרויקט מבטיח, שבו יש לכם אפשרות להתקדם ולהוכיח את יכולותיכם המרשימות מבחינה מקצועית. לכן חשוב שהשאיפות והיעדים ישבו על קרקע בטוחה ושתהיה לכם מחויבות לצורת חיים מוגדרת מאוד.

 

דלי

השבוע יביא עימו את השוני, היוזמה והיכולת לעשות שימוש בכישרון היצירתי שלכם, וקידום מגעים אינטראקטיביים פוריים הקשורים לתקשורת ולנסיעות, בארץ או בחו"ל. קיימת אנרגיה בכם רצון ליוזמות ברוכות, כדאי להתחבר לאנשים מיוחדים, או לעסוק בבלתי שיגרתי. מודעות: מיקום כוכב מארס בבית הקריירה שלכם עשוי להאיץ מתחים מתריסים ותוקפניים.

 

דגים

כדאי להתחבר לאנשים מיוחדים או לעסוק בבלתי שיגרתי ובכך להוסיף תבלין וצבע לפעילות השוטפת. זיכרו כי לטווח הרחוק הסבלנות תשתלם, במיוחד עם כניסת השמש למזל סרטן בתוך שבוע. טיפ השבוע: יחסים בעייתיים עם עמית לעבודה או בן משפחה עלולים להעכיר את האווירה ולהציב מכשול בדרככם. נראה שתתקשו להימנע מעימות, אך מומלץ בכל זאת להימנע ממנו.

 הטור האסטרולוגי של חוה מזר-טלפון  5731540 – 03  כל הזכויות שמורות @

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות