חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

מסיימים עונה באליצור עירוני מודיעין

 

ביום רביעי האחרון התקיים טקס סיום עונה מיוחד, מהנה ומקצועי לשחקני הכדורסל הצעירים של אליצור עירוני מודיעין. הערב התחיל עם תפילת מנחה והסתיים בתפילת ערבית.

 

כאשר בין לבין חולקו גביעים ומדליות לשחקנים המצטיינים והתקיימה תחרות שלשות בין השחקנים. גולת הכותרת של הערב הייתה תחרות ההטבעות של הילדים והמאמנים כאשר צוות השופטים המקצועי שכלל את יו"ר העמותה, שלמה פסי, חבר המועצה מחזיק תיק הספורט, אלעד שמעונוביץ, חבר המועצה מחזיק תיק תרבות יהודית, מיכאל חרל"פ, מנכ"ל עמותת סחלבים, סמי עטר ומנהל אגף הספורט, חנן דנציגר, דירגו את המטביעים הצעירים.

לאחר ביצועים מרשימים של הילדים התקיים טקס חלוקת הגביעים. בתואר מלך הקלעים של האגודה זכה גלעד קמינצקי לאחר שקיבל 18 נקודות מהשופטים. את התואר "מלך ההטבעות" קיבל נועם קורנגוט לאחר שקיבל מהשופטים 57 נקודות על הביצוע. במהלך הטקס חולקו גם גביעים לשחקנים המצטיינים ששיחקו למופת במהלך העונה בהם: אוהד פרומוביץ, משרקי איתי, איתי הולנדר, אביתר לקס, יאיר בילבאום, דביר בן אהרון. בנוסף, במסגרת הטקס חולקו גביעים גם לשחקנים המשתפרים העונה בהם: דניאל שוורץ, הוד דניאל , הראל פרל, עילי כץ, גלמן הלל, אורי סלומון.

אגודת הכדורסל אליצור עירוני מודיעין, שהחלה את פעילותה בעיר לפני כשלוש שנים, שמה לה למטרה לתת מענה לפעילות ספורטיבית מקצועית ערכית וחינוכית לציבור הדתי והמסורתי בעיר. השנה לקחו חלק בליגה כ-90 ילדים ב-5 קבוצות ששיחקו במסגרת איגוד הכדורסל. הקבוצות פעלו במתחם הישיבה התיכונית לפיד מודיעין כאשר במהלך העונה השחקנים התאמנו ושיחקו במגרש פעמיים בשבוע, תוך התחשבות ושיתוף פעולה עם מערכות החינוך בעיר, ותנועות הנוער. על ארגון האירוע שנערך השבוע היה אמון מנהל אליצור, רועי שרוני, שמידי שנה מקפיד לערוך אירוע סיום חגיגי ומהנה במיוחד עבור השחקנים וההורים. באליצור נערכים בימים אלו לקראת העונה הבאה ומזמינים את השחקנים הצעירים להירשם. ההרשמה לעונת תשע"ז תחל ב-15.06.16 פרטים באתר אליצור עירוני מודיעין.

חבר המועצה ומחזיק תיק תרבות יהודית, מיכאל חרל"פ: " הילדים הרבים שהשתתפו השנה בפעילות אליצור מעידים על הצורך הרב בפעילות זו בעיר. הטקס היה מרשים ומאורגן היטב ואני מקווה ששנה הבאה ירשמו ילדים נוספים לפעילות של אליצור בעיר. תודה לרועי שרוני ולאגף הספורט על העבודה המאומצת לאורך כל השנה. מאחל שכבר בשנה הבאה אליצור יגיעו להישגים ספורטיביים."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות