חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

האבנים המתגלגלות

 

מתי בפעם האחרונה נפל לכם סלע על הראש בזמן שטיילתם ברחוב להנאתכם? כנראה שאף פעם, אבל אם תשוטטו בימים אלה בעמק חרוד שבשכונת הכרמים יש סיכוי שזה יקרה לכם. ראו הוזהרתם. העירייה: מדובר באירוע נקודתי שיטופל

 

סכנה בטיחותית חמורה מתרחשת בימים אלה בעמק חרוד שבשכונת הכרמים. צדו הצפון מערבי של העמק אינו בנוי ולאורכו מצוי צלע הר המגיע במקומות מסוימים לגובה של למעלה משני מטרים. לא ברור מה גורם לכך, אך לאחרונה נוצר סחף אבנים הגורם למפולות מקומיות. התדרדרות האבנים והסלעים מתרחשת בעיקר באזור שמאחורי בית הספר לחינוך מיוחד ההולך ונבנה במקום, וכשהולכי רגל מטיילים על המדרכה להנאתם הם מצויים בסכנה מידית.

פעיל ציבור תושב השכונה אשר דיווח לנו על כך הוסיף כי הסחף העיקרי של הסלעים נמצא בסמוך לתחנת אוטובוסים של קווים המשרתת את תלמידי בית ספר הכרמים ואת תלמידי תיכון עירוני ד’.

ואילו תושב אחר שטייל עם כלבו במקום בזמן שצלמנו את המפגע אמר לנו: "אסור לחכות בטיפול במפגע מסוג זה. זו פשוט סכנה להולכי הרגל ולמכוניות. כדי להבטיח שלא תהייה הידרדרות אבנים וסלעים יש להרחיק מספר גושי סלע רופפים ואבנים הנוטות ליפול, ואחר כך להקים לאורך תוואי המסלעה גדר רשת תומכת לבלימת הסחף".

מדוברות עיריית מודיעין מכבים רעות נמסר בתגובה כי: "מדובר במקרה יחיד של אבן שהתנתקה מקיר התמך. העירייה תבצע בדיקה לאורך השביל על מנת לוודא שאין עוד אבנים רופפות".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות