חיפוש

 

 
לדף הבית >>     האיש שבא לסעוד >>

לצאת מהעיר

 

מתברר שחיפה כובשת את העולם האסייאתי ו״רסט״ מפנקים ב-11 את כולנו! מה קורה השבוע ועוד...

 

זוזא מאמא- אסייאתית בחיפה

לני כמה חודשים נפתחה סוף סוף מסעדה תאילנדית רצינית בצפון מדינתינו שחובבת מסעדות שף ובשר כשזה מגיע לאיזורים מחוץ למרכז.

את המסעדה הקימו המסעדנים שי אראל ואלירן אלייקים שהם גם הבעלים של ״בשרלה״ המתמחה בבשרים. אין הרבה שלא מכירים את בשרלה אבל מה שהרבה לא מבינים זה שהחיבור הזה בין בשרלה לזוזא מאמא מייצר לנו הסועדים חווית אוכל רחוב תאילנדי עם בשר טרי, מה שנותן טעם אחר למנות ועושר חדש ומפתיע.

המסעדה עטופה כולה במקלות במבוק שבאים לייצר תחושה של יערות הבמבוק בתאילנד ומחולקת לארבעה איזורי ישיבה שונים מאיזור מרכזי המשקיף על כל המסעדה, דרך בר מרכזי ועד איזור ישיבה גבוה ואיזור ישיבה נמוך ומגניב במיוחד.

התפריט עשיר במנות כיאה למטבח תאילנדי מערבי ויש בו שלל של מנות קלאסיות אך רובן מתונות בחריפותן, דבר שמאפיין הרבה תאילנדיות בארץ שחוששות מהחיך הישראלי ומהתמודדות שלו עם החריפות התאילנדית. וחבל שכך.

המחירים מעולים וכתל אביבית אני מקנאה בחיפאים שיכולים להנות ממנות ראשונות ב-30 וקצת שקלים כמו סלט פאפאיה ירוקה, לאפ גאי מעולה – מנת פרגית קצוצה עם צ׳ילי , כוסברה ואורז קלוי,מנה מעניינת של פילה סלמון במיסו, ומנה מנצחת של לחמניות באו מאודות ממולאות בבשר בחמישה תבלנים. תהיו חכמים ותחלקו את הראשונות וביננו , הייתי חולקת גם כמה עיקריות וככה תוכלו להנות משולחן מלא בטעמים וצבעים.

העיקריות בנויות כרגיל מאורז ונודלס ותמיד יהיו המנות הקלאסיות של פאד תאי, קארי או פאד קא פאו- אותה מנת אורז עם בשר קצוץ וביצת עין. אני אישית ממליצה שתנסו כמה כאלו שלא שגרתיות ותחשפו לטעמים קצת אחרים ומעניינים כמו מנת ה-קאווסן מרקט שמבוססת על חציל תאילנדי רך רך, פטריות, בקר על אורז ורוטב מתוק חריף של קרמל צ׳ילי או מנת הטום-קא-גאי- תבשיל של קרם קוקוס, עוף, גלנגל, עלי כפיר, למון גראס ופטריות- מנה עדינה וריחנית שאני אישית ממש אהבתי. גם הפאד-סי-יו הפתיעה לטובה בטעמים ירוקים וגדשה בתוכה אטריות רחבות עם פאק צ׳וי, אספרגוס, שעועיץ ירוקה, ברוקולי, ביצה ונתחי בקר.

אם אתם חובבי דגים הייתי בלי לחשוב לוקחת את הדג המאודה או את הדג השלם בתמרהינדי. שניהם מצויינים.המנות העיקריות עולות בממוצע כ-58 שקלים והדגים כ-90 שקלים לדג שלם.

זוזא מאמא היא יופי של מסעדה וחווית האכילה בה לא נופלת משום מסעדה בתל אביב. הייתי מוסיפה קצת יותר אופציות לחריות המנות למי שמחפש קצת יותר לוהט. המחירים מעולים, השירות מצויי והמקום פשוט יפה. אז כמילות השיר ״ נוסעים לחיייפה..״

זוזא מאמא – החרושת 10 חוצות המפרץ חיפה – מלא חניה

 

יום ראשון המשוגע!

מאות מסעדות ברחבי הארץ יעניקו הטבות 1+1

לסועדים בימי ראשון דרך אתר רסט

 

מתברר שעל פי אתר רסט - לאחר גל הבילויים של סופי השבוע, מעדיפים הישראלים לבלות את ימי ראשון בבית, מה שמותיר את המסעדות בתפוסה נמוכה בתחילת השבוע. יש מסעדות שאף אינן פותחות את שעריהן בימי א’.

אתר זאפ רסט שם סוף לשביזות יום א’ ויוצא במבצע, בשיתוף מאות מסעדות מכל רחבי הארץ:
Crazy Sunday"", במסגרתו מעניקות המסעדות הטבות ייחודיות לסועדים בימי ראשון.
המימוש יעשה ע"י הצגת קוד קופון שמופיע רק באפליקציית רסט אנדרואיד ו-IOS ויהיה ניתן ליהנות ממנו בימי ראשון בלבד.
מספר דוגמאות מתוך מאות הטבות שתוצגנה בימי ראשון באתר זאפ רסט:

מסעדת אוונגרד: 1+1 על מנות עיקריות

מסעדת אונו: 1+1 על מנות עיקריות

ג’ויה- 1+1 על מנות עיקריות

מסעדת דקא- 1+1 על קינוחים וקוקטיילים

מסעדת כרמים- מנת השף חינם בהזמנת מנה עיקרית
ניתן למימוש בימי ראשון בלבד.

http://www.rest.co.il/rests?tags=p70044920

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות