חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

נפתחה עונת הרחצה 2016

 

השרב הגדול שהגיע בתחילת השבוע לאזורנו הגיע בדיוק בזמן, כאשר ביום ראשון האחרון נפתחה עונת הרחצה 2016 בבריכה העירונית, המהווה פתרון אידיאלי למתרחצים רבים שכבר נהנו ממי הבריכה הקרירה, בנוסף לבני נוער שהגיעו בכדי לחגוג את סיום מבחניהם.

 

 בעירייה ובמינהלת אופק, האחראית על הבריכה העירונית, הזכירו השבוע כי עונת הקיץ תהיה השנה קצרה מהרגיל והבריכה תהיה פתוחה עד לתאריך 31.8.16, כאשר במועד זה יחלו העבודות לקירוי הבריכה ולהפיכתה לבריכה שתפעל לאורך כל השנה.

כידוע, הבריכה העירונית שפותחת את שנת הפעילות השביעית שלה, כוללת בריכת שחייה חצי אולימפית (25 מטרים) המשולבת עם בריכת ילדים רדודה בשטח כולל של כ-580 מ"ר וכן שטחי דשא וגינון מוצללים.

באופק הזכירו כי עדיין ניתן לרכוש כרטיסיות בנות 12 כניסות. כרטיסייה כזו תעלה למבוגר 368 שקלים וכרטיסייה מוזלת לילד, נוער, חייל סדיר, חייל בשירות מילואים פעיל, גמלאי או נכה תעלה 300 שקלים בלבד. לתושבים מחוץ לעיר תעלה כרטיסייה כזו 728 שקלים וכרטיסייה מוזלת תעלה 594 שקלים, כאשר כפי שנעשה בעבר, בשיתוף עם האגף לשירותים חברתיים בעיריית מודיעין מכבים רעות, מינהלת אופק תעניק הנחות נוספות למשפחות המוכרות על ידי האגף.

כרטיס כניסה בודד ביום חול יעלה למבוגר 37 שקלים וכניסה מוזלת עבור ילדים ונוער, חיילים, גמלאים ונכים תעלה 30 שקלים כאשר לתושבי חוץ תעלה כניסה רגילה 72 שקלים וכניסה מוזלת לאוכלוסיות אלה 59 שקלים. בשבתות תעלה הכניסה למבוגר 42 שקלים, עלות הכניסה למבוגר תושב חוץ תהיה 83 שקלים, עלות הכניסה בשבת לצעירים, גמלאים, חיילים ונכים תושבי העיר 35 שקלים בלבד כאשר עבור תושבי חוץ המחיר יהיה 69 שקלים. בעת רחצה נפרדת עלות הכרטיס תהיה 28 שקלים למבוגר, 25 שקלים לילד, כאשר תושבי חוץ ישלמו 57 שקלים ו-50 שקלים בהתאמה. בתוך כך, ביום שישי הבא 27.5 בשעה 13:00 תיערך מסיבת הפתיחה הרשמית של עונת הרחצה. המסיבה תכלול מתנפחים לילדים ולנוער, שולחנות משחק, צלם מגנטים, מאפרת ועוד הפתעות.

בעירייה ובמינהלת אופק הוסיפו כי עבודות הקירוי יתחילו בחודש ספטמבר ויימשכו עד חודש אפריל 2017. בסיום העבודות תפעל הבריכה לאורך כל ימות השנה. דבר זה ייתן פתרון לתושבי העיר המעוניינים לשחות לאורך כל השנה, לרבות מערך לימודי השחייה של בתי הספר בעיר, שיוכלו לקיים את לימודי השחייה של כיתות ה’ בבריכה זו לאורך כל השנה.

 

ראש העיר, חיים ביבס: "אני מזמין את התושבים ליהנות מקיץ קר ורטוב בבריכה העירונית. בימים אלה אנחנו נערכים לקראת המכרז להקמת קירוי הבריכה וכאשר העבודות יסתיימו לקראת אביב 2017 הבריכה תפעל כל השנה. קירוי הבריכה יאפשר לתושבי העיר בכלל ולילדיה בפרט ליהנות משחייה בבריכה כל השנה וכן יאפשר לקיים שם את קורסי השחייה של כל בתי הספר בעיר."

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות