חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

יש תקציב לשטחי דשא בגני הילדים

 

מועצת העיר אישרה בישיבתה האחרונה, ביום שלישי שעבר, תקציב של כ-5.5 מיליון שקלים להתקנת משטחי דשא סינטטי בכל גני הילדים ברחבי העיר.

 

 כזכור, לפני מספר חודשים אישרה המועצה תקציב של כ-2.6  מיליון שקלים לטובת התקנת משטחים סינטטיים בגני הילדים במקום חול, במסגרת תכנית רב שנתית. זאת בהמשך לפיילוט שנעשה לפני כשנה שמטרתו הייתה לבחון אפשרות להחלפת החול בגנים. ראש העיר, חיים ביבס, הודיע כי החליט להגדיל את תקציב המיועד לנושא זה לכדי 4.5 מיליון שקלים, כאשר מיליון שקלים נוספים מקורם בתרומה שנמסרה לעיר על ידי תורם מחוץ לארץ.

בימים אלה נערכת העירייה לקראת יציאה למכרז, כאשר הצפי לתחילת הפרויקט הוא בקיץ הקרוב. בשל מספרם הרב של הגנים בעיר (184 גנים נכון לשנת הלימודים תשע"ו) תהליך זה יימשך כשנתיים.

בעירייה הדגישו כי משטחי הדשא יהיו בחצר המשחקים, כאשר בנוסף יישאר בכל חצר ארגז חול, בו יוכלו הילדים לשחק, וזאת מאחר ועל פי מחקרים בתחום החינוך לגיל הרך, למשחק בחול יש תרומה אדירה בהתפתחות הילד. בעת המשחק בחול הילד מפתח מגוון כישורים ובהם כישורים שכליים, רגשיים וחברתיים, ובנוסף הילד מפתח מוטוריקה עדינה, קואורדינציה ותיאום עין-יד.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות