חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

מודיעין מכבים רעות – שנת 2035

 

עשרות תושבים הגיעו ביום רביעי שעבר לאולם הכנסים של בית סחלבים, ולקחו חלק במפגש שיתוף הציבור השני לתכנית המתאר של העיר לשנת 2035.

 

בכנס הוצג לתושבים החזון המתהווה לתכנית, המבוסס על מפגש שיתוף הציבור הראשון ועל מפגשים רבים עם קבוצות מיקוד שונות בעיר. כמו כן, הוצגו בפני המשתתפים סיכום ממצאי הנתונים שנאספו במפגש הראשון. הערב נפתח בהצגת הסוגיות והשאלות העומדות לפתחו של צוות התכנון, על ידי האדריכלית נעמה מליס, האחראית על תכנון שלב ב’ של העיר שהציגה סכמות תכנוניות ואפשרויות למימוש החזון המתגבש.

לאחר מכן התחלקו המשתתפים לארבע קבוצות, בהן קיימו שולחן עגול. לכל משתתף ניתנה הזדמנות להביע את התייחסותו בנוגע לסוגיות השונות. בהמשך הערב התכנסו המשתתפים באולם בשנית ונציג מכל קבוצה הציג בפני שאר המשתתפים את סיכום דברי קבוצתו.

בכנס נכחו ממלא מקום ראש העיר שלמה פסי סגני ראש העיר מיכאל חרל"פ, המשמש כמחזיק תיק הבינוי, ואילן בן סעדון, חברי המועצה שמעון גואטה ואלעד שמעונוביץ, מנכ"ל העירייה, יורם כרמון, המשנה למנכ"ל, מיכל ענבר פרפרי, מהנדס העיר, צחי כץ, עובדי עירייה ואנשי ציבור נוספים. את הכנס סיכם מהנדס העיר, צחי כץ, שהודה לתושבים שהגיעו על מעורבותם ועל הזמן שהקדישו לטובת נושא חשוב זה.

 סגן ראש העיר ומחזיק תיק הבינוי, מיכאל חרל"פ: "אנחנו רוצים להודות לתושבים שהגיעו והשפיעו. בדומה למפגש שיתוף הציבור הראשון, כל הנושאים שהועלו ע"י החברים במפגש השני יסוכמו ויועברו לצוות התכנון של תכנית המתאר. כמחזיק תיק הבינוי, אני מאמין כי יש חשיבות עצומה לשמיעת התושבים בסוגיות עתידיות, המשפיעות על חיי התושבים. במקביל לריכוז הנתונים מהמפגש האחרון, החברה ואגף ההנדסה ימשיכו לעבוד על תכנית המתאר העתידית."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות