חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

פורימוני תנועות הנוער 2016

 

בשבוע האחרון התקיימו בעיר חגיגות פורים 2016, וכמדי שנה, גם השנה לקחו תנועות הנוער חלק נכבד בחגיגות אלה וקיימו את הפורימונים המסורתיים והמושקעים, עליהם עבדו מזה מספר שבועות.

 

 לאורך ימי החג פקדו אלפי תושבים את הפורימונים השונים ונהנו מחג פורים שמח במיוחד. מי שפתחה את שבוע הפורימונים הייתה תנועת נוער תל"ם שקיימה פורימון בנושא "ארבעת היסודות".

בהמשך השבוע התקיימו גם הפורימונים של "הנוער הלאומי" בנושא "מתחת למים", של שבט אמיר של תנועת הצופים בנושא "מתחת לאפס" ושל סניפי בני עקיבא: סניף רע"ם בנושא "המערב הפרוע", סניף מק"ש בנושא צדקה לחולי סרטן וסניף יש"י שרווחיו הועברו כתרומה לעמותת "תקווה ומרפא". פורימונים נוספים שהתקיימו בימים אלה הינם: של סניף מודיעין של מכבי צעיר שנושאו היה "אוכל", של סניף מכבים של מכבי צעיר שנושאו היה "דיסני", של שבט יובל של הצופים שנושאו היה "צ’ארלי בממלכת השוקולד" ושל שבט אופק של הצופים, שנושאו היה "פורימון ישראלי".

הפורימונים של סניף מכבים במכבי צעיר ושבט אופק של תנועת הצופים התקיימו בשעות שונות, והדבר לא קרה במקרה. מזה כשלוש שנים עוברות התנועות תהליך של בניית הסכמות וגישור, שנעשה בהובלת "עיר ללא אלימות", מחלקת הנוער והצעירים בעמותת סחלבים ומרכז "עמק השווה". כחלק מהתהליך, נפגשים אחת לחודש הרכזים ודנים בבעיות שעולות וכיצד ניתן לפתור אותן. בנוסף, חניכי השכבות הבוגרות של התנועות עתידים לעבור סדנת מנהיגות מגשרת בשיתוף עם תיכון מכבים רעות מו"ר. גם השנה נעשתה הסכמה מראש בין התנועות על נושא תליית השלטים ושטחי הפרסום ובמהלך הפורימונים אף נעשו ביקורי גומלין של נציגים מכל תנועה בפורימון של התנועה השנייה.

חבר המועצה ומחזיק תיק הנוער, אלעד שמעונוביץ: "היה כיף גדול להסתובב ולראות את הפורימונים של תנועות הנוער בעיר. חניכי התנועות עבדו קשה ימים ארוכים כדי להקים
מתחמי פעילות ססגוניים ומהנים, וילדי העיר הצביעו ברגליים. הפורימונים היו מפגן עוצמה מרשים של כלל תנועות הנוער בעיר שהן ללא ספק מרכז משמעותי ואבן שואבת בפעילות החינוך הבלתי פורמלית של בני הנוער שלנו."

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות