חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

בקבוצת מגל - מורים/גננות לומדים, מארגנים הרצאות

 

בשיתוף עם דר’ אורנה מגר, מנהלת המרכז הרב תחומי ומשרד החינוך ארגנה קבוצת מג”ל סדרת הרצאות במגוון נושאים לקהל הרחב המתקיימים כל שבוע

 

קבוצת מג"ל-מורים/גננות גמלאים לומדים, ארגון התנדבותי במודיעין-מכבים-רעות בראשות עמליה זוקין, הוקמה רק לפני כ-חמישה חודשים ופעילותה כבר מורגשת היטב בעיר. החל מארגון הרצאות וטיולים לציבור הרחב וקורסי העשרה לחברי הקבוצה ועד לפגישות עם נבחרי ציבור ובעלי תפקידים בעירייה לצורך מיפוי צרכים שיאפשרו פעילויות התנדבותיות בעיר. וזו רק ההתחלה.

בשיתוף עם דר’ אורנה מגר, מנהלת המרכז הרב תחומי ומשרד החינוך ארגנה קבוצת מג"ל סדרת הרצאות במגוון נושאים לקהל הרחב המתקיימים כל שבוע, בימי ג’ בבקר, בקתדרה. בנוסף, פתחה הקבוצה קורס בסיסי בנושא NLP, דמיון מודרך, בהדרכת קארין אביבי, המכוון להעשרת חברי הקבוצה. לקורס שהסתיים בימים אלה ואשר זכה להצלחה מסחררת נפתח קורס המשך המתקיים אף הוא בקתדרה.  והיד עוד נטויה... בתכנית, ארגון קורסים נוספים לטובת קהלים שונים בעיר,  סדרת טיולים שהראשון שבהם כבר יצא לדרך ופעילויות התנדבותיות בבתי הספר ובגנים בעיר. 

לראשונה, השתתפה הקבוצה ביריד המתנדבים, נפגשה עם חברי מועצת העיר לקידום עניני הקבוצה ופעילותה בעיר, ביניהם: אילן בן סעדון, שלמה פסי, בתיה שוכן, יעקב אלמוג ושחר מי-און. בתוכנית, קיום פגישות עבודה עם הדרג המקצועי והחינוכי בעירייה.

החזון של קבוצת מג"ל, שהוקמה ביוזמת קבוצה המונה שבעה מורים וגננות בראשות עמליה זוקין הנמרצת, היה הקמת ארגון שיהווה בית לכל עובדי משרד החינוך ופורשיו תושבי העיר, שיהווה אוזן קשבת לבעיותיהם, יקדם שיתופי פעולה עם הארגונים השונים בעיר, יקים פרויקטים חינוכיים על בסיס התנדבות פעילה בקהילה ויגביר את מודעות הציבור לצרכי המורה ומעמדו בעיר.

ציבור המורים והגננות הפעילים והפורשים בעיר מונה כ3500 איש ביניהם: כ- 2400 מורים, 380 גננות וכ-500 גמלאי משרד החינוך.

בימים אלה פועלת קבוצת מג"ל, כארגון התנדבותי בעיר, בגיוס מתנדבים מהקהילה להקמת פרויקטים חינוכיים בבתי הספר ובגנים בעיר.

כתבה: חיה כץ    צילום: עמליה זוקין.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות