חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

”לכודים ברשת” –מה שהורי המתבגרים צריכים לדעת על הסכנות ברשת

 

בעשור האחרון הפכו הרשתות החברתיות פופולריות יותר ויותר. לצד היתרונות הרבים שהן הביאו עימן, נוצרו גם לא מעט סיכונים, בעיקר עבור ילדים ובני נוער. אין זה אומר שצריך למנוע מהילדים גישה לאינטרנט אך כדאי שההורים יכירו טוב יותר את הסיכונים ודרכי ההתמודדות איתם.

 

בכדי לאפשר היכרות עם הסוגיה החשובה, עורכת הקתדרה להורות ומשפחה במרכז הרב תחומי בשיתוף הרשות העירונית למלחמה בסמים ואלכוהול ותוכנית עיר ללא אלימות, ערב להורים לילדים מתבגרים בנושא סיכונים ברשת האינטרנט שיעסוק בשיימינג, חרמות, דיכוי חברתי ולמעשה כל מה שההורים צריכים לדעת על הסיכונים במדיה הדיגיטלית.

הערב, שהכניסה אליו ללא עלות, ייערך ביום שני 29.02.16 בשעה 19:30 באולם הכנסים של המרכז הרב תחומי. ההורים שיגיעו לכנס יוכלו להקשיב להרצאה של רן בראון על תרבות הרשתות החברתיות, השפעתה על הדימוי העצמי, התפתחות האינטליגנציה הרגשית והחברתית של המתבגר ויכולתו לקיים תקשורת אפקטיבית במציאות וירטואלית. בהרצאה יעניק בראון להורים כלים פרקטיים כדי להגביר את יכולתם להיות נוכחים ולהשפיע.

בנוסף, בערב תרצה לימור מזרחי, אמו של דוד- אל מזרחי ז"ל ששם קץ לחייו לאחר שקרא סטטוסים פוגעניים שכתבו בני כיתתו בפייסבוק. לימור ששמה לה למטרה להילחם בתופעה המכוערת של בריונות ברשת ובריונות בכלל תשתף בסיפורה המצמרר ותעניק כלים אפקטיביים להתמודדות עם התופעה ומניעתה. האירוע ללא עלות אך מותנה ברישום מראש. לפרטים נוספים והרשמה המרכז להורות ומשפחה במרכז הרב תחומי בטלפון: 08-6226799, 08-6226756.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות