חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות ראשון לציון והסביבה >>

הפנינג מכירת תחפושות לפורים לנזקקים בחג הפסח

 

משפחות מכל רחבי העיר תורמות תחפושות לפורים, שיימכרו במחיר זעום למשפחות המתקשות לקנותן ברשתות השיווק. 

 

לא מעט משפחות בעיר מתקשות לעמוד בעלות הגבוהה של רכישת תחפושות לפורים. מירב כספי וקנין,  יחד עם חברת מועצת העיר קרן דנה ג’דה, וקבוצת חברים, נמצאים בעיצומן של ההכנות לקראת הפנינג תחפושות, במהלכו מוכרים לתושבי העיר, תחפושות במחיר זעום למשפחות המתקשות לקנותן ברשתות השיווק.

הכסף שייאסף ממכירת התחפושות מיועד להכנת סלי מזון לנזקקים בפסח.  בהפנינג יימכרו תחפושות ואביזרים שנתרמו על ידי משפחות, במחיר שמתחיל בשקל בודד עד 10 שקלים. תחפושות חדשות על פי צו האופנה של השנה אצל הילדים, יימכרו בהפנינג ב-40 שקלים בלבד.

תושבת העיר כספי וקנין, שיזמה ודוחפת את הפרויקט שכולו חסד: "אנחנו לא מוותרים על אף תחפושת. מגיעים לבתים, מתקנים, מכבסים, תופרים ומכינים את התחפושות על קולבים". לדבריה,  נאספו עד כה כ-300 תחפושות טובות וחדישות שנתרמו על ידי תושבי העיר לטובת המכירה בהפנינג התחפושות. היא קוראת לעוד משפחות, להמשיך ולתרום תחפושות עד ליום ההפנינג.

כספי וקנין מספרת על אמא שפגשה בשנה שעברה בשוק התחפושות. "הגיעה אימא לחמישה ילדים בכדי לרכוש לילדיה תחפושות. אני זוכרת את ההתרגשות על פניה כשהבינה שבסכום זעום, שהולך גם הוא לתרומה, יש ביכולתה לרכוש לכל חמשת ילדיה תחפושת. באותו רגע הבנתי שפרויקט התחפושות יהפוך למסורת". 

הרעיון פשוט וחכם: לאסוף תחפושות במצב חדיש וטוב, אשר נתרמות על ידי משפחות מרחבי העיר.  חברי הקבוצה אוספים תחפושות ממשפחות שמוכנות לתרום אותן.

"נתינה היא הכוח", זאת הסיסמא שמלווה השנה את הפרויקט המדהים המגיע ממקום של לעשות טוב. התנדבו לסייע להצלחת הפרויקט עוד מספר תושבי העיר: סוזי כהן, ענת פנסו, גבי ביטרן, יעל תורג’מן , עדי שוורץ, יעקב אסרף, עידית כהן.

בשנה שעברה נמכרו מאות תחפושות במחירים סמליים ולמעלה מ- 16,000 שקלים נתרמו לטובת סלי המזון לחג הפסח. הפרסומים הועלו ברשתות החברתיות, המסרים הועברו בהודעות הוואטס-אפ והתוצאות לא איחרו לבוא.

חברת המועצה קרן דנה ג’דה: "יש לנו הזדמנות לשמח גם השנה מאות מילדי העיר לקראת חג הפורים  הזה.  כמו שאומרים - ליהודים הייתה אורה ושמחה."

ההפנינג יתקיים ב-24 בפברואר, ט"ו באדר א’, מהשעה 16.30, במרכזי הקהילה יגאל אלון ברח’ יגאל אלון 30, במזרח העיר, ובמרכז כרמים , רח’ היין 2 במערב. ההפנינג ילווה בפעילות לילדים, ריקודים ומוסיקה: החברים של אורטל, הקרנבל של הילה וחופית הדמיוניות , רקדניות, תקליטנים, מאפרות, בעלי מכונות סוכר, פופ קורן ועוד הפתעות. הכניסה חופשית.

אם יש ברשותכם תחפושות שאתם מעוניינים לתרום – ניתן לעשות זאת בכל מרכזי הקהילה בעיר.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות