חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

תהלוכת ל’’ג בעומר של חב’’ד

 

מאות ילדים השתתפו בחגיגת ל"ג בעומר המסורתית של בית חב"ד מודיעין. הרב סלונים: "תהלוכת הילדים בחוצות עיר עם מסר של אחדות וקירוב לבבות"

 

ביום שישי, חג ל"ג בעומר, הגיעו מאות ילדים לבית הספר נתיב זבולון במודיעין להשתתף בחגיגה המסורתית שמקיימים צעירי חב"ד במודיעין בראשות רב הקהילה ברוך סלונים שליט"א.

תחילת התכנסות היתה באולם ספורט שבבית הספר. הילדים שרו ואמרו פסוקים המבטאים אחדות וקירוב לבבות. הרבנים דוד לאו, ברוך סלונים, מ"מ ראש העיר חיים ביבס וסגן ראש העיר מיכאל חרל"פ בירכו את הילדים.

בהמשך יצאו מאות הילדים לרחוב עמק החולה וצעדו כשהם לבושים בכובעים ואפודים מעוטרים בסיסמאות של אחדות, ושירים שירים לכבוד רבי שמעון בר יוחאי. הילדים צעדו סביב בית הספר וחזרו למגרש הספורט ובמקום התקיימה הופעת ליצן ולהטוטן, ונערכה הגרלת פרסים ענק.

הרב סלונים: "יום ל"ג בעומר הוא היום שבו פסקה המגיפה על כך שתלמידי רבי עקיבא לא נהגו כבוד זה בזה, מן הראוי שביום זה התכנסו הילדים, דור העתיד, עם מסר של אחדות בסיסמת "יחד כל ילדי ישראל" ויקבלו על עצמם להוסיף באהבה לזולת. תהלוכת הילדים בחוצות העיר, מוכיחה לנו שאפשר לעשות "הפגנות חיוביות" עם מסר של אחדות וקירוב לבבות".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות