חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

מאבטח ירה בנהג חשוד

 

מאבטח בישוב דולב ירה ופצע אנושות נהג רכב, ערבי-ישראלי שהתכוון להיכנס לאולפנה לבנות שבישוב

 

נהגו של רכב חשוד שהתקרב לאולפנה לבנות בישוב דולב, ביום חמישי בסביבות השעה 22.00, נורה על ידי מאבטח ששהה במקום. מלבד הנהג הפצוע, היו ברכב עוד שני נוסעים שלא נפגעו.

לטענת המאבטח, הוא ביקש משלושת הנוסעים לעצור. אחרי שהם סרבו וניסו לדרוס אותו, הוא ירה בנהג.

עוד טען השומר, שבתחילה ירה אל גלגלי הרכב ואחר כך פגע בנהג עצמו ופצע אותו. חובש צבאי טיפל בו טיפול ראשוני. מסוק שהוזנק לנקודת פינוי בישוב עופרים פינה את הפצוע לבית החולים.

בחקירת המשטרה התברר כי נער יהודי בן 16, תושב בני ברק, תכנן לבקר את חברתו הלומדת ומתגוררת באולפנה במקום. הוא עלה על טרמפ באזור הכפר חרבתא שבסמוך למודיעין עילית. ברכב נסעו שני ערבים ישראלים, תושבי רמלה. השלושה הגיעו ליישוב דולב וביקשו להיכנס ליישוב כדי להגיע לאולפנה.

במקום התפתח ויכוח בין השומר לבין נהג הרכב. כתוצאה ממנו, ובנסיבות שטרם הובהרו, ביצע השומר ירי, ממנו נפצע נהג הרכב באורח קשה מאוד. הצעיר הערבי הנוסף שהיה ברכב נמלט מהמקום. המשטרה עיכבה לחקירה את השומר שביצע את הירי וכן חייל שהיה עם השומר ואת הנער היהודי- הטרמפיסט, שנסע עימם ברכב.

לאור נתונים שהתבררו על שניים מהנוסעים, ההערכה היא כי מדובר באירוע על רקע פלילי. ביום שישי שוחרר המאבטח היורה לביתו בתנאי מעצר בית למשך 5 ימים. החקירה טרם הסתיימה.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות