חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

הסטארט-אפ ממודיעין שמוצא לך מקום במסעדה

 

חברת התוכנה רסטוראן, שהתמקמה בליגד סנטר, תסדר לך מקום במסעדה ברחבי העולם מבחרין ועד תל אביב. ועכשיו הם מחפשים עובדים ממודיעין

 

בליגד סנטר באזור התעסוקה של מודיעין פתחה לאחרונה חבורה של צעירים את משרדי חברת התוכנה רסטוראן האחראית למקומות הישיבה שלנו במסעדות ודואגת לחוויית הלקוח הסועד במסעדות בארץ ובעולם.

החברה שעברה לאחרונה מירושלים, שכרה לתקופה של שש שנים משרדים המשתרעים על פני 120 מ"ר בקומת הקרקע בבניין ליגד 2, ונמצאת כיום בהליך מואץ של גיוס עובדים במספר תחומים.

רסטוראן, הוקמה לפני שלוש שנים ובסיס לקוחותיה מונה כיום כ-800 מסעדות בכל רחבי הארץ. מפוקאצ'ה בר בקריית שמונה ועד באפלו ויאקימונו באילת.

מדובר במערכת חכמה לניהול אירוח במסעדות כאשר החברה מסייעת למסעדה לנהל את הזמנת המקומות, הושבת הלקוחות ואת קשרי הלקוחות של המסעדה.

אבל גבולות הארץ הם מאד וירטואליים עבור הסטארט-אפיסטים של רסטוראן, והיום המערכת נמצאת גם במסעדות ברוסיה, הונגריה, רומניה, שוויץ, סלובקיה ואפילו בדובאי ובבחרין.

"כישראלים כנראה לא היו מכניסים אותנו למדינות האלה, אבל את המערכת שלנו הכניסו למסעדות שלהם, וזה מבחינתנו הישג אדיר", אומר אוהד שושן, מנהל השיווק והמכירות בחברה.

לכאורה, רעיון פשוט, שגורר לא פעם את התגובה "איך לא חשבו על זה קודם?" ובאמת, בישראל אכן לא חשבו על זה קודם. מדובר במערכת ייחודית ויחידה. שושן: "בכמה מדינות קיימות מערכות אירוח למסעדות, אך זוהי בהחלט אחת המערכות החכמות ביותר שניתן למצוא היום בעולם".

מוצר הדגל החדשני של החברה הוא אתר אינטרנט המשבץ את לקוחות המסעדה בשולחן. "זהו בעצם הגורם הטכנולוגי שמושיב את הסועד במסעדה" אומר שושן. "אתה יכול לשבת מול מסך המחשב, בבית או במשרד, בארץ או בחו"ל, ולהזמין מקום במסעדה בצורה מהירה, נוחה וכיפית."

רשימת המסעדות העובדות עם האתר היא ארוכה ומצטיינת במסעדות המובילות בארץ. "המסעדות נהנות כי הן זוכות, בזכותנו, בעוד לקוחות. הלקוחות נהנים כי הם יכולים, בלחיצה על העכבר, להזמין מקום, במסעדה האהובה עליהם, בתאריך ובשעה הנוחים להם ובמהירות הבזק. ההזמנה מאושרת באופן אוטומטי על ידי המסעדה ואין צורך לצלצל למסעדה" מסביר שושן.

לכן הקפידו אנשי רסטוראן להפוך את המוצר למערכת CRM (ניהול קשרי לקוחות) מתקדמת, שמהווה מאגר ומועדון לקוחות. כשאדם הוא בעל רגישות לחלב או לא מוכן לאכול מנה עם כוסברה, המערכת שומרת את הנתון הזה.

כשמשפחה מעדיפה לשבת על הספה האדומה בפינה השמאלית, הצוות רואה את זה כבר על המסך, וכשהלקוח מוסר את מספר הטלפון שלו, המארחת כבר יודעת את שמו ואפילו מתי חל יום הולדתו.

מנכ"ל החברה, יואב איצקוביץ', מסביר כי מדובר במערכת ייחודית בישראל. "גם בעולם ישנן מערכות בודדות, כך שאנחנו צופים שלאותן 8 מדינות שכבר ניתן למצוא את המערכת שלנו, יצטרפו בקרוב עוד כמה וכמה ארצות."

איך זה עובד? אתר האינטרנט של החברה מאפשר לכל אדם, מכל מקום, לבדוק און-ליין אם יש מקום פנוי במסעדה הרצויה לו במועד הרצוי לו. הלקוח מבצע את ההזמנה, ללא תשלום וללא המתנה מיותרת על קו הטלפון, וכשהוא מגיע, בין אם זה באותו יום או חודש לאחר מכן, המקום שמור לו והחוויה שלו במסעדה החלה ברגל ימין.

מערכת קליק שולחת אל המסעדה את הזמנה בצורה הנוחה לה. זה יכול להיות דרך המחשב בו מותקנת מערכת רסטוראן, וגם דרך הטלפון, הפקס או באמצעות SMS. המסעדה מקבלת את כל המידע הנדרש ויודעת להיערך בהתאם להגעת הלקוח.

החברה הוקמה על ידי היזם רן וקשלק, שהיה הבעלים של מסעדת "ארטישוק" בתל-אביב ופיתח למסעדה שלו את המערכת. כשהחלו להגיע דרישות ממסעדות נוספות למערכת דומה, הוא נטש את עסקי המזון ועבר לתחום ההסעדה הווירטואלית.

כאמור החברה שישבה בירושלים העתיקה לאחרונה את מושבה לאזור התעסוקה במודיעין. איצקוביץ' אומר שהחברה מאמינה בעיר ובאיכות העובדים שמגיעים ממנה. גם המיקום של מודיעין אידאלי עבורו ועבור הצוות, המתגוררים בירושלים, מגשימים, תל אביב וכמובן גם בעיר במודיעין.

דרושים עובדים תושבי מודיעין מכבים רעות והסביבה. עם קצב הגדילה המואץ של החברה, כוח האדם בחברה כבר לא עומד בדרישות וחברת רסטוראן נמצאת כעת בתהליך מואץ של גיוס עובדים איכותיים, יצירתיים ונמרצים, תושבי מודיעין והסביבה, שיצטרפו לצוות המשרד.

המשרות המוצעות הן עבור אנשי טלמרקטינג, אנשי שיווק, שירות לקוחות ומכירות, מתכנתים ואנשי פיתוח עסקי בינלאומי.

רסוטראן - פתרונות תוכנה יצירתיים ליגד 2, המעין 4, מודיעין. טלפון: 08-970-9797.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות