חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

היו שלום ותודה על הדגים

 

עונת הכדורסל המקומית הגיעה לסיומה, במחזור המשחקים האחרון בליגת קטסל א'. קבוצת עוצמה מודיעין עירוני המדורגת במקום השלישי בטבלה ארחה את המדורגת רביעית, קבוצת אליצור רמלה

 

בפעם הקודמת בה חזינו בעירוני, אימן את הקבוצה שמוליק גבע- כהן, ואילו בסיבוב המשחקים השני, החליף אותו מאחורי הקווים חנן גוטריימן. מודיעין פתחה עם יהונתן אלישע, אלעד בר קדם, אופיר גוטליב, שי הלפרין ואביעד חניאל.

אתה בטוח שהם במקום השלישי? שאלו ביציע במהלך החמישית הראשונה של המשחק. רמלה פתחה טוב וכבר לאחר שלוש דקות של משחק הוליכה ביתרון 7-0. ההפרש לא הספיק לאוהדים שהגיעו מרמלה והם ביקשו מהשחקנים שלהם להתעורר. החמישית הסתיימה ב 10-2 לאורחים וגם שתי הנקודות של מודיעין, נקלעו מקו העונשין.

כן, אני בטוח שהם במקום השלישי - החמישית השנייה יצאה לדרך וניתאי הוכוולד קלע את סל השדה הראשון למודיעין. הסל של ניתאי עורר את האוהדים המקומיים ומודיעין החלה לצמצם את ההפרש. ניתאי חדר פעם על הקו, פעם משמאל וסל ועבירה שלו העלו אותו לתשע נקודות אישיות ואת מודיעין ליתרון ראשון במשחק 15-14. ביציע הסריטו את המהלכים הנבחרים שלו ומן הסתם הם יופיעו בקלטת הווידאו של הבר מצווה שלו... החמישית הסתיימה ב 17-16 למודיעין.

רמלה עוד עלתה ל 19-17 בתחילת החמישית השלישית, אבל מכאן ואילך, מודיעין השתלטה על המשחק - דילן אביב השווה ועידן שליסרמן, חטף את הכדור, רץ מחוף לחוף והחזיר את מודיעין ליתרון. הלפרין אמנם יצא בחמש עבירות, אבל בר קדם לקח שני ריבאונדים חשובים בהתקפה והפך אותם לארבע נקודות ו 29:21 למודיעין בסוף החמישית השלישית.

החמישית הרביעית נפתחה עם ארבע נקודות ואסיסט לאביעד חניאל ומודיעין השלימה ריצה מדהימה של 19-2. החמישית הסתיימה ב 38-25 למארחים.

הגענו לשש הדקות האחרונות של העונה. בר קדם בשתי מתפרצות ובג'אמפ מרחוק הגדיל את הפער ואופיר גוטליב, העלה את מודיעין לעשרים הפרש. אקורד הסיום היה בהתקפה מתוזמרת היטב, שבסופה מצא אלישע את הוכוולד שקבע - 51-30 למודיעין. "ככה מסיימים עונה" פרגנו ביציע וככה היא באמת הסתיימה.

קלעו למודיעין: ניתאי הוכוולד 14 נק', אלעד בר קדם 12 נק' ו 7 חט', דילן אביב 7 נק' ו 5 ריב', ירון אוהב ציון, אביעד חניאל ועידן שליסרמן 4 נק' כל אחד, אופיר גוטליב 2 נק' ו 5 ריב', אופיר לזרובסקי 2 נק', יהונתן אלישע ושי הלפרין, קלעו נקודה אחת כל אחד. עוד שותף - טל בן אבנר.

עוצמה מודיעין עירוני סיימה את העונה במקום השלישי עם מאזן מצוין של 16-4.

40 איש צפו במשחק שהתקיים באולם של תיכון עירוני ב'.

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות