חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

לקראת סיום: מבצע החיסונים במודיעין

 

הסגן מיכאל חרל"פ מדווח על סגירת הפערים במתן החיסונים לתלמידי מודיעין מכבים רעות. נשארו רק עוד שלושה בתי ספר. מי שפספס יצטרך לסוע לרמלה

 

סגן ראש העיר, מחזיק תיק הבריאות, מיכאל חרל"פ, הודיע אתמול, א', כי הסתיים ברובו מבצע החיסונים לתלמידי בתי הספר בעיר לאחר פיגור של למעלה משלוש שנים. כעת נותרו רק עוד שלושה בתי ספר בהם יש להשלים את החיסונים: מעוז המכבים עירוני ג' וגוונים.

לדברי חרל"פ המידע נמסר בפגישה שזימן במשרדו עם נציגי האגודה לבריאות הציבור להם הועבר הטיפול בנושא בשנה שעברה.

חרל"פ: "כידוע העיר מודיעין סבלה בשנים האחרונות מפער גדול בביצוע החיסונים עקב העדר תקנים של משרד הבריאות. כחלק מהפרטת שרותי הבריאות במדינת ישראל הועבר הנושא לטיפול האגודה לבריאות הציבור שלקחה את האחריות על מתן חיסונים השנתיים וסגירת הפערים שהצטברו במהלך השנים לתלמידים בעיר."

בעקבות ההחלטה לתת לאגודה לבריאות הציבור את האחריות על הנושא, יזם חרל"פ דיוני מעקב על מנת לוודא שאכן יושלמו הפערים ויינתנו חיסונים לכל 9,000 ילדי העיר שאמורים להתחסן.

בדיוני המעקב השתתפו רותי שיפמן, מנהלת נפת רמלה של האגודה לבריאות הציבור, רכזת הבריאות העירונית עמית שפאן-שגי, נציגות ממינהל החינוך בעירייה ויו"ר הנהגת ההורים העירונית מיגל הרף.

בפגישה האחרונה שהתקיימה בשבוע שעבר התברר כי הושלם המבצע במרבית בתי הספר ואלו שעדיין לא סיימו את מתן החיסונים הם מעוז המכבים עירוני ג' וגוונים, ושם הובטח יושלמו החיסונים בזמן הקרוב.

להורים מומלץ לשים לב: ילדים שלא קיבלו חיסונים מבתי ספר בהם הושלם המבצע עקב מחלה, היעדרות או כל סיבה אחרת, יוכלו לקבל את החיסונים באגודה לבריאות התלמיד ברמלה. ניתן לתאם תור בטלפון 08-9201796.

לקראת שנת הלימודים הבאה ביקש חרל"פ כי תוכנית העבודה של האגודה בבתי הספר תכלול בנוסף לחיסונים גם בדיקות שגרתיות מאחר ולא יהיה צורך בהשלמות חיסונים משנים קודמות.

חרל"פ: "אני שמח לברך על המאמצים שהושקעו בסיום החיסונים בבתי הספר, העבודה שבוצעה ע"י האגודה לבריאות הציבור התבצעה אחרי שנים של פיגור בחיסונים. אני רוצה להודות לאגודה, למינהל החינוך ולהנהגת ההורים על הסבלנות שהביאה לתוצאות הטובות. אנחנו בעירייה נמשיך לעקוב אחר ביצוע הדברים".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות