חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

אות חיים ממעיין הנעדר במיאנמאר

 

אבן כבדה נגולה מליבם של בני משפחת קאלו ממכבים. מעיין (23), שנחשב נעדר בסופת הציקלון שהרסה את מיאנמאר (בורמה), שלח אימייל והודיע שהכל בסדר

 

הערב, ה', שלח מעיין קאלו (23) ממכבים, אימייל ממיאנמאר (בורמה) והודיע כי הוא חי בריא ושלם. בכך הגיעה לסיומה הטוב הפרשה שנמשכה מספר ימים שבמהלכה הוכרזו שני צעירים ישראלים כנעדרים בסופת הציקלון שחלפה במיאנמאר והותירה אחריה הרס ועשרות אלפי הרוגים ונעדרים.

הנעדר השני, עמית אפרתי, יצר גם הוא קשר עם משפחתו בישראל. אפרתי, בן 26 מצור-הדסה, שהה בשבועות האחרונים במנזר המרוחק כשעה מהבירה ראנגון, וכלל לא ידע על סופת הציקלון שפקדה את המדינה לפני כשבוע, ועל החיפושים אחריו.

במהלך יום העצמאות הודיעה חברת כלל ביטוח על החלטתה להוציא משלחת איתור שתחפש אחר קאלו הנעדר. צוות האיתור, עסק היום בשעות הצהריים בהכנות אחרונות ליציאה תוך גיבוש תוכנית עבודה לאיתורו, שכן לא ברור מה היה מסלול הטיול של קאלו ולנוכח תנאי השטח הבעייתיים והמשתנים.

בשיחה הערב עם אמו בתיה, היא סיפרה כי בכוונתו של מעיין להמשיך את הטיול כמתוכנן ולשוב ארצה לקראת פתיחת שנת הלימודים האקדמית הקרובה.

עוד אמרה כי באימייל שהתקבל הערב הסביר מעין כי מהמקום בו הוא נמצא נראה היה שמדובר בסופה לא משמעותית וכי לאחר שהבין את גודל האסון, מיהר ליצור קשר ולהודיע שהכל בסדר.

"תודה לאל שזה נגמר כך", אמרה בתיה והוסיפה כי כשיצא ממיאנמאר היא תוכל לשוחח עימו בצורה קלה יותר.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות