חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

שליש מבני הנוער בעיר מתנדבים בקהילה

 

בני הנוער במודיעין משקיעים מזמנם בהתנדבות למען הקהילה כך עולה מנתוני יחידת הנוער במתנ"ס מודיעין. היחידה בניהולו של דוד צור מועמדת לתואר יחידת הנוער המצטיינת לשנת תשס"ו

 

נתונים מעודדים על שיעור ההתנדבות בקרב בני הנוער בעיר נמסרו בישיבת הנהגת ההורים שהתקיימה ביום חמישי האחרון. את הנתונים מסרה לילך שיינגורטן רכזת עמ"ן (עיר מתנדבת נוער) ביחידת הנוער העירונית שאמרה כי כ-30% מבני הנוער בעיר מתנדבים במסגרות שונות.

לדברי שיינגורטן בני הנוער מתנדבים במסגרות קהילתיות שונות עמותות וארגונים, במסגרת פרויקט מחויבות אישית בשכבות י’ בתיכונים ובמסגרת תנועות הנוער. אחת הבעיות במודיעין היא העדר מקומות קלאסיים להתנדבות כמו בתי חולים ובתי אבות אולם עדיין ישנם גופים התנדבותיים רבים הפועלים בעיר למען הקהילה ובני הנוער במודיעין משתלבים בהם ותורמים מזמנם.

פרויקט עמ"ן שפועל במתנ"ס בשיתוף הג’וינט ומשרד החינוך שם לו למטרה להגדיל את אחוזי המתנדבים בקרב בני הנוער בעיר. לשם כך אמור להתקיים יריד עירוני גדול, ככל הנראה בפארק הדגים, עם כל הארגונים המתנדבים במודיעין. כמו כן נודע כי בתוך כשנתיים יתחילו את מערך ההתנדבות גם בבתי הספר היסודיים בעיר.

עמ"ן הוא פרויקט שהביא לעיר רכז יחידת הנוער, דוד צור, יחידה המועמדת השנה לפרס יחידת נוער מצטיינת ארצית לשנת תשס"ו. בשבוע שעבר הגיעה למודיעין ועדת הבחינה שתפקידה להמליץ על היחידה המצטיינת ובחודש מאי תוכרז היחידה הזוכה בוועידה השנתית של מנהלי יחידות הנוער. בביקור הוועדה בעיר הציג צור את פעילות הנוער במודיעין.

יחידת הנוער של מודיעין זכתה השנה במקום הראשון במחוז ירושלים, ויחד עם שש יחידות נוער נוספות מכל רחבי הארץ, עלתה לשלב הסופי של ההתמודדות על התואר: יחידת הנוער המצטיינת בישראל.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות