חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

אלופים עם סגנון

 

"יש אליפות. ילדים ב', מחוז שפלה 2007/2008" כך נכתב על חולצות האליפות שלבשו כדורסלני עוצמה מודיעין עירוני בסיום משחק הליגה האחרון

 

תקציר הפרקים הקודמים - שחקניו של טל ואודהוזן, הבטיחו לעצמם את האליפות עוד לפני משחק זה. השחקנים הלומדים בכיתה ז', ניצחו בכל משחקיהם העונה ולמעט שניים. הניצחון היה בהפרש דו ספרתי.

חגיגות האליפות נדחו למשחק הבית האחרון, מול מכבי שוהם חן, המדורגת חמישית בטבלה. תחילת המשחק נדחתה לשבע שלושים בערב, מה שהבטיח שחגיגות האליפות לא יתנגשו עם יום השואה.

מודיעין פתחה עם יונתן אשל, אורי פאר, רון אלון, אלון ניניו ונמרוד לוי. "בואו נתחיל לחץ על הכדור" - הייתה ההוראה של ואודהוזן בפתיחת המשחק ואכן כבר בפתיחה, שחקני מודיעין שטפו את המגרש ועלו ליתרון 9:1.

לוי קלע מרחוק ומקרוב, ניניו הוליך מתפרצות שהסתיימו בזריקות של אשל. חן חבוט שעלה מהספסל, חטף כדור, רץ את כל המגרש וקבע את תוצאת הרבע הראשון 21:9 למודיעין, כשבמאזנו של לוי תשע נקודות.

הרבע השני יצא לדרך. ואודהוזן, דאג לשתף במשחק ההכתרה כל אחד ואחד מהשחקנים.

אם ברבע הראשון, שחקני שוהם לקחו זריקות טובות שלא נכנסו, הרי שברבע השני, הם פשוט לא לקחו זריקות - פעם אחר פעם נשמע צפצוף משולחן המזכירות, שהעיד על כך ששוב עברו להן 24 שניות בלי ניסיון זריקה לסל של האורחים.

נטע רון היה המוציא לפועל העיקרי בהתקפה עם ארבע סלים ללא החטאה והקבוצות ירדו להפסקה ב36:17 למודיעין.

המשחק התעלה לרמה גבוהה וחמישים האוהדים ביציע נהנו מתצוגת תכלית של שחקני מודיעין. הקהל המקומי ידע גם לפרגן לגדעון גולדרינג משוהם שקלע ומסר אסיסטים יפים לחבריו בקבוצה.

כדור ארוך טווח של נמרוד לוי, מצא את תום נוח שקבע את תוצאת הרבע השלישי - 48:23 למודיעין.

"איזה פאסט ברייק כמו ביד אליהו" - התמוגגו האוהדים בתחילת הרבע האחרון, לאחר התקפה מתואמת שבסופה מצא שגיא בן דוד את חבוט ו 50:23. גולדרינג יצא בחמש עבירות וכולם חיכו לחגיגות בסיום המשחק.

זריקת עונשין של ניר אברהם, חתמה את המשחק ואת העונה - 63:34 לעוצמה מודיעין עירוני. לפחות אצלנו לא היה חשש שהקהל יפרוץ למגרש לפני שהמשחק יסתיים...

"סוף סוף הם הזיעו קצת" - השחקנים זכו לסטנדינג אוביישן מהקהל וזכו לתמונה קבוצתית. חולצות וכובעי האליפות שהוכנו מבעוד מועד נשלפו להן והשחקנים פצחו בריקוד מעגל סוער. לאחר מכן הגיעה גזירת הרשת המסורתית.

"בטלוויזיה זה נראה יותר קל" אמר אחד השחקנים ובאמת, הניסיון לחתוך את הרשת באמצעות סכין יפנית, היה כנראה המשימה הקשה ביותר שעמדה בפני השחקנים במהלך העונה...

קלעו למודיעין - נמרוד לוי 14 נק' ( 5 מ 6 מהשדה) 6 ריב' ו 5 חט', אלון ניניו 10 נק' 6 ריב' ו 4 אס', נטע רון 9 נק' (4 מ4 מהשדה) ו 4 חט', יונתן אשל 9 נק', חן חבוט 7 נק' ו 5 ריב', שגיא בן דוד 5 נק', תום נוח 4 נק', רון אלון ואורי פאר 2 נק' כל אחד וניר אברהם נקודה אחת. הרבה לקלוע בשוהם - גדעון גולדרינג 13 נק' ו 5 אס'.

50 צופים חזו במשחק באולם תיכון עירוני ב' במודיעין, בו שפט מאור ברדוגו.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות