חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

סיירת הורים. חשים את השטח

 

מחזור ראשון של "סיירת הורים" עומד לצאת לשטח. מסתבר שכשמסבירים לנוער במה מדובר, יש אוזן קשבת

 

מפגש שני של קבוצת סיירת ההורים העירונית הראשונה, התקיים בערב חג הפסח. כ-40 הורים הגיעו למפגש, ואף יצאו לסיור בשטח.

ב-14 במאי יתקיים המפגש האחרון לקראת תחילת הפעילות של סיירת ההורים. זו אף נקודת הזמן האחרונה בה ניתן להצטרף למחזור א' של הקבוצה שמתגבשת עתה. הורים שיבקשו להצטרף לסיירת ההורים מאוחר יותר, יוכלו להצטרף למחזור הבא. זאת מאחר ועל ההורים לעבור הכשרה והדרכה לפני היציאה לשטח.

במפגש האחרון של סיירת ההורים הגיעו נציגים מסיירת הורים הפועלת בבאר שבע. יו"ר הנהגת ההורים בבאר שבע מר שלמה בן שושן שהקים את הסיירת בעירו, ושלושה נציגים נוספים.

ההורים סיפרו לחברי סיירת ההורים העירונית על ניסיונם בתהליך ההקמה כמו גם לקחים וסיפורים אישיים מהשטח. הם השיבו על שאלות ביחס לדרכי התנהגות ותגובות במצבים שונים ולבסוף יצאו כל ההורים יחדיו לסיור היכרות ראשון בשטח בעיר.

ההורים מבאר שבע יצרו קשר עם בני הנוער בפארקים, שוחחו עימם, והראו להורים המתנדבים בעיר כיצד לפעול. לסיור הצטרפה ראש מינהל החינוך בעיר, חיה שיטאי.

רוב בני הנוער שמחו על היוזמה ובירכו עליה. מיעוט קטן דאגו כי ההורים "ילשינו" עליהם, אך משהוסבר להם מהו תפקיד הסיירת וכי תפקיד ההורים אינו "להלשין" עליהם אלא לסייע ולתמוך במקרי הצורך, השתנתה גם הגישה.

הורים המעוניינים להצטרף לסיירת ההורים יכולים ליצור קשר עם מתאמת אס"א ליאת אביזמר המנהלת את הפרוייקט בטלפון: 052-4045318 או בדואר אלקרטוני.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות