חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

מגהץ הקמטים הקטן בעולם

 

הקיץ החם מחזיר את ההתלבטות בבחירת הבגדים הנוחים והפשרה שישנם דברים שאי אפשר להסתיר. רגע לפני היאוש שווה לבדוק את הגלבניק ספא

 

הקיץ כבר כאן ושוב מתגברת הדאגה למראה החיצוני כשהחום מפנה את הלבוש החורפי לטובת הנוחות של בגדי הקיץ החשופים. מי לא מכירה את ההתלבטות בבחירת הבגדים החשופים והפשרה המכאיבה שישנם דברים שפשוט אי אפשר להסתיר.

אחת הנקודות הכאובות אצל נשים הוא הצלוליט, שומן הדוחס את העור ויוצר סימני מתיחות. למי שניתוח פלסטי לא נמצא בלקסיקון שלה, נראה שנולד הפתרון האולטימטיבי מכשיר הגלבניק ספא שנודע כ"מגהץ הקמטים הקטן בעולם".

מדובר במכשיר אפקטיבי לטיפול בסימני המתיחה. בטיפול ביתי ואישי של 10 דקות מדי יום, ניתן להעלים את סימני המתיחה ללא התערבות חיצונית וללא סכין המנתחים.

כעת מצטרף למכשיר ג'ל לעיצוב הגוף משיטת גלבניק ספא המקל על החדרת הרכיבים החשובים לעור ובכך מצמצם למינימום ומחליק את מראה המתיחות.

בעת השימוש במכשיר מופעלים גלים חשמלים המתמקדים בתאי הגוף ומסייעים בפירוק השומן והפחתת אחסון השומן, האצת מחזור הדם לשם הסרת רעלים, הגברת מוצקות העור והחלקתו.

הגלבניק ספא II כבר מוכר וידוע כפעיל ואפקטיבי בתחום הסרת קמטים בינוניים ועמוקים וכעת בעזרת הג'ל לעיצוב הגוף, ניתן להשתמש בו לטיפולים נוספים. עכשיו, כשהקיץ כבר כאן, זה הזמן לנסות.

שרית ארבל, שמשווקת את המכשיר במודיעין והסביבה, אומרת כי הטכנולוגיה החדשנית של מגהץ הקמטים היא ממש מהפכנית. "המכשיר הקטן הזה הוא האי-פוד של תעשיית הקוסמטיקה. בשנים הקרובות הוא יהפוך לאביזר שקיים בכל בית בישראל, ובעולם כולו".

"אחת התגליות המדהימות מבחינתי היא העובדה, שמזה עשרות שנים קימת טכנולוגיה גלוונית, אותה מכירה כל קוסמטיקאית, המאפשרת ל"גהץ את הקמטים" ללא התערבות רופא," אומרת ארבל.

"הטכנולוגיה הוותיקה הזו, דרשה מיומנות גדולה מאד בקרב המטפל, כיוון שהטיפול עלול לגרום לזרמים לא נעימים ב"סתימות" שבפה. למזלנו גם הטכנולוגיה הזו השתפרה, שודרגה ומוזערה, והפכה למכשיר ביתי לכל דבר, בדיוק כמו מכשיר הפן. ובמילים אחרות כל אחת יכולה."

הקליקו לפרטים ומידע על הטיפול של מגהץ הקמטים הקטן בעולם.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות