חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

הקרב על הסגנות

 

מה יקרה אם תוותר הפועל לוד על העלייה לארצית? על האופציה הזו שמשמעה "השנייה עולה", מרטו שחקני עוצמה מודיעין את העצבים עד השנייה האחרונה. ואודהאוזן רכש מנוי למחלקה קרדיולוגית

 

במחזור האחרון בליגת נערים מחוזית מחוז השפלה בכדורסל, ארחה עוצמה מודיעין את הפועל ברנר. הפרס לקבוצה המנצחת - מקום שני בליגה, שמלבד כבוד, יכול הפעם להסתיים בעלייה לליגה הארצית לנערים, כיוון שיש מצב שהפועל לוד, שסיימה את העונה ללא הפסד, תוותר על זכותה לעלות ליגה. השחקנים שזכו באליפות, ישחקו בעונה הבאה בנוער ויש חשש שהקבוצה שתשחק בארצית, לא טובה מספיק ולכן - המשחק בין מודיעין לברנר, קיבל משנה חשיבות.

בעוצמה מודיעין, חסרו הרכז הפצוע - גילעד צמח ועוז בן נון. מאמן הקבוצה, טל ואודהוזן, צרף לקבוצה לקראת המשחק את אדיר בנימין, שמשחק בקבוצת ילדים לאומית של האגודה. עוצמה מודיעין פתחה את המשחק עם אריאל כהן, אור גרינפלד, שי ביבס, גל שלזינגר ומתן פירוסטלה.

צריך להיזהר ממספר שבע - בקהל של ברנר היו מאוד מוטרדים ממספר שבע של מודיעין, אור גרינפלד, שקלע 15 נק' במפגש הראשון בין שתי הקבוצות, שהסתיים בתוצאה 58:53 למודיעין. ואכן, בפתיחת המשחק, גרינפלד הצדיק את החששות שלהם, כשקלע שמונה נקודות ברבע הראשון. "פסק זמן טלוויזיה" - שלשה של מזיקובסקי האורח, העלתה את ברנר ליתרון 9:7 ושלחה את הקבוצות לפסק זמן טלוויזיה. השחקנים קיבלו הוראות והאוהדים ניצלו את הזמן בכדי לקפוץ לטלוויזיה שליד האולם בעירוני א' ולהתעדכן בתוצאה של הפועל מול מכבי בכדורסל... מודיעין חזרה מפוקסת יותר מפסק הזמן והרבע הראשון הסתיים ב 18:10 למודיעין.

אור לאורחים - התנופה של המארחים נמשכה בתחילת הרבע השני עם סל של גרינפלד ושלשה של אריאל כהן, שקבע 23:10 למודיעין. ואז, האורחים מברנר הציגו את האור שלהם - אור כהן, שהחזיר אותם למשחק. כהן קלע שמונה נקודות ברבע השני, ברנר רצה 17:6 עד למחצית ובהפסקה - מודיעין ביתרון מינימלי - 29:27.

"שום כבוד עצמי" - התנופה של האורחים המשיכה גם במחצית השנייה. התקפה מטורללת לגמרי שלהם, נגמרה בשלשת באזר של גיל נווה וברנר עלתה ל 37:35. ואודהוזן לא ממש התלהב מהיכולת של השחקנים במגרש והעלה את אדיר בנימין שקלע חמש נקודות בעשר דקות ששיחק. למרות זאת, הרבע הסתיים ב 47:42 לברנר.

"יאללה - אין דרך חזרה" - עודדו שלושים האוהדים שהיו ביציע, לפני תחילת הרבע האחרון. ביבס בשלשה השווה ל 47:47 ובהתקפה הבאה, גרינפלד סחט את החמישית מאור כהן, שישב על הספסל בכל הרבע השלישי. שלזינגר יצא גם הוא בחמש עבירות והרוטציה של מודיעין, התקצרה עוד יותר. שלשות נוספות של ביבס ופירוסטלה, השוו ל 55:55, שלוש וחצי דקות לסיום.

"איזו אווירה ואיזו עבירה" - הקהל של שתי הקבוצות כבר מזמן עבר לעמידה והשחקנים הלכו פעם אחר פעם לקו העונשין. ביבס בשלשה מספר שלוש, העלה את מודיעין ל 60:57. בצר הוריד ל 60:59 ומתן העלה בחזרה לשלוש הפרש 62:59.

"באימא שלכם, תעשו עבירה" - נותרו 34 שניות לסיום, כאמור שלוש הפרש למודיעין והקבוצות ירדו לפסק זמן. ואודהוזן הורה לשחקניו לבצע עבירה, בכדי למנוע מצב שבו האורחים ינסו להשוות בשלשה. השחקנים שמעו, אבל כנראה לא כל כך הקשיבו ועשרים וחמש שניות לסיום, גור פרי השווה את התוצאה בשלשה - 62:62.

תודה לאיש עם המשרוקית - מודיעין יצאה להתקפה אחרונה ולא כל כך ידעה מה לעשות עם הכדור. כשנותרו 5.4 שניות לסיום, השופט שרק לעבירה לזכות גרינפלד, ששופטים רבים לא היו שורקים אותה.

הסטטיסטיקה לא משקרת - עד לשלב הזה, מודיעין קלעה בדיוק חמישים אחוז מהעונשין - חמש עשרה משלושים. ואכן, הסטטיסטיקה לא אכזבה גם הפעם וגרינפלד קלע גם הוא אחת משתיים והעלה את מודיעין ל 63:62. האורחים ניסו זריקת התאבדות שלא הצליחה ובסיום - ניצחון למודיעין במאבק על המקום השני.

התוצאה מול היכולת - הדבר היחיד שבמודיעין יכולים להיות מבסוטים ממנו בסוף המשחק, זה מבחן התוצאה- הקבוצה אכן ניצחה וסיימה במקום השני. אבל הדרך, אוי הדרך - מי שראה את טל ואודהוזן בסיום המשחק, יכל להבין שהוא לא ממש רווה נחת משחקניו.

קלעו לעוצמה מודיעין -שי ביבס 18 נק', אור גרינפלד 17 נק' 13 ריב' ו 4 חט', מתן פירוסטלה 10 נק' 11 ריב' ו 5 אס', אריאל כהן 7 נק' ו 4 ריב', גל שלזינגר 6 נק' ואדיר בנימין 5 נק'. עוד שותפו - ירדן מועלם ודוראל כהן.

הרבו לברנר - מישל מזיקובסקי 22 נק', גור פרי 11 נק' גיל נוה ורועי בצר 10 נק כל אחד.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות