חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

על הדבש ועל העוקץ

 

תא"ל ברביבאי כובשת עוד תפקיד גברי מובהק בצה"ל. ואילו אל"מ ד"ר ליאב גולדשטיין, משלם בקריירה מזהירה בשל טעות של שכחה

 

 תת-אלוף אורנה ברביבאי צפוייה להתמנות לראש מטה אגף משאבי אנוש, ולראש חטיבת הפרט באגף. תא"ל ברביבאי משמשת כיום בתפקיד קצין שלישות ראשי וראש חטיבת כח אדם במפקדת זרוע היבשה.

נציין כי תפקיד ראש מטה באגף במטה הכללי היה עד כה תפקיד גברי מובהק. ברביבאי ממשיכה בתפקיד זה מסורת של שינוי אוה היא מבצעת בתפקידים גבריים מובהקים, כמו קצינת השלישות של פיקוד המרכז, תפקיד אותו מלאה בדרגת אל"מ לפני תפקידה הנכחי, וקצינת שלישות באוגדת שריון, בקדנציה קודמת בדרגת סא"ל.

ואילו סגן קצין רפואה ראשי, אל"מ ד"ר ליאב גולדשטיין, הורשע לפני כשבוע וחצי בבית דין מיוחד, בעבירה של "אי שמירת רכוש צבאי". נגזרו עליו 60 ימי מאסר על תנאי וקנס כספי בסך 4000 שקל.

גזר הדין הוטל במסגרת עסקת טיעון. בנוסף, נמסר כי ד"ר גולדשטיין צפוי לפרוש מצה"ל בקיץ הקרוב, זאת בטרם יסיים את מלוא הקדנציה לתפקידו ולמרות שהיה מהמועמדים המובילים לתפקיד קצין רפואה ראשי הבא.

ד"ר גולדשטיין, שעל מינויו לתפקיד סגן קרפ"ר דיווחנו בדצמבר 2006, הועמד לדין לאחר שהשאיר חומר מסווג במכוניתו שנפרצה והחומר נגנב.

בית הדין המיוחד העדיף בגזר דינו להחמיר בשל מדיניות ההחמרה אותה נוקט צה"ל בענייני עבירות של בטחון מידע, מאז מלחמת לבנון השניה.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות