חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

לא פוסחים על הנזקקים

 

אגף הרווחה, בית חב"ד ועמותות נוספות מתגייסים לעזרת מאות משפחות נזקקות בעיר ומחלקים חבילות מזון לקראת ליל הסדר. גם אתם יכולים לתרום

 

מאות משפחות במודיעין מכבים רעות יוכלו לשבת לארוחת ליל הסדר תודות לתרומות חבילות מזון ותלושי קנייה. לקראת חג הפסח נרתמו גופים רבים בעיר למבצע חלוקת חבילות חג ועדיין יש צורך בתרומות נוספות.

אגף הרווחה בעיריית מודיעין ערך גם השנה מבצע קמחא דפסחא בשיתוף עם ארגוני העזרה לזולת הפועלים ברחבי העיר וחילק חבילות חג לכ-250 משפחות המטופלות באגף ולכ-50 משפחות עולים חדשים.

מהעירייה נמסר כי בנוסף לסיוע ארגונים שונים, חיממו את הלב גם תרומותיהם האישיות של תושבים מהעיר. כחלק מהערכות אגף הרווחה למבצע, עודכנו רשימות התושבים הנזקקים, נערך מיפוי מסודר והוגדרו קריטריונים וסדרי עדיפויות לחלוקה. בסיום התהליך גובשה רשימה של משפחות ועולים חדשים שישתתפו במבצע.

בין הגופים שתרמו חבילות מזון ניתן לציין את עמותת ברכת מרגלית, יזמ"ה מודיעין, בית חב"ד, ארגון יוצאי צרפת, קרנות החסד של מודיעין, מד"א, מעגל נשים, בית ספר "היובל", ועוד עמותות חסד שביקשו להישאר בעילום שם. תרומות כספיות התקבלו מתושבים גם מבתי הכנסת "שלהבת מכבים" ו"צעירי מודיעין" ומרשת המזון "שיווק השקמה" ורשת המזון "מיסטר זול".

במקביל למשפחות הרשומות באגף הרווחה אשר עמדו בקריטריונים לקבלת חבילות החג מתגוררות בעיר עוד מאות משפחות מעוטות יכולת שזקוקות לתרומות כדי לחגוג את ליל הסדר.

עמותת עזר מודיעין בראשות הרב סגל ובית חב"ד בראשות הרב סלונים ממשיכים גם השבוע לאסוף תרומות ולחלק חבילות מזון למשפחות רבות.

יו"ר עמותת עזר מודיעין, הרב סגל, מקווה להשיג מספיק תרומות כדי לממן חבילות חגיגות למאות משפחות הרשומות בעמותה. החבילות שמחירן נע בין 300 ל-500 שקל כוללות לצד מצרכי מזון בסיסיים גם מצרכים לליל הסדר וקערת סדר.

הרב סגל: "בעיר שלנו יש מספיק אנשים שמצבם הכלכלי לא שפיר וכמו שאנחנו רוצים לשבת בני חורין לקרוא את האגדה ולאכול מטעמים ככה ליבנו עם המשפחות הנזקקות שלולא ניתן להם את האפשרות לחגוג הם ישבו ליד שולחן ריק בליל הסדר."

תרומות לעמותת עזר מודיעין ניתן להעביר לרב סגל בטלפון: 0524-593774 או במשרדי העמותה באתר הקרוואנים בכניסה הראשית לעיר בין השעות 16:00 - 20:00. טלפון: 08-9701552.

בסיסמת "בפסח הזה לא פוסחים על הנזקקים", יצא בית חב"ד מודיעין למבצע ענק של קמחא דפסחא. מסביר הרב ברוך סלונים, רב חב"ד מודיעין: "מטרת הסיסמא היא לתת לאדם להבין כמו שאתה יושב בסדר פסח ושמח ומחייך, תזכור לא לפסוח על הנזקקים שגם הם ישבו לסדר פסח בשמחה."

בית חב"ד מחלק בימים אלו כמויות ענקיות של מצרכי מזון לחג הכוללת מצרכי מזון, חומרי ניקוי, מצות, יין, פירות וירקות ועוד מצרכים רבים להכנה לחג וכמובן לחג עצמו. "בנוסף השנה נחלק תלושי קניה של רשתות השיווק בהם יכולים לרכוש מצרכים חסרים".

הרב סלונים אומר כי מדובר בכמות משפחות גדולה שמתרבה מיום ליום. "במיוחד אותם משפחות שנקלעו למצב כלכלי קשה ומתביישים להיחשף לרווחה, והם פונים אישית בבקשה לעזרה. בית חב"ד משתדל לעזור לכל המשפחות לתת להם את כל הדרוש."

הרב סלונים פונה בקריאה נרגשת ואישית לכל התושבים. לתרום בעין יפה. השנה אפשרי גם לתרום בכרטיסי אשראי, ע"י חיוג חינם 1-800-358-770.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות