חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

משנגמר אדר, מרבין בשמחה

 

אז מה אם בקבוצת הנערים בעוצמה משחקים בעיקר גילאי כתות ט'? מקום חמישי בליגה שבה רוב השחקנים מבוגרים יותר, זו תעודת הצטיינות. וחוצמיזה נצחון משכנע בהפרש של 51 על גדרה הוא משכנע מצויין גם

 

במחזור ה 21 בליגת נערים מחוזית, ארחה עוצמה מודיעין עירוני את קבוצת מכבי גדרה הבילויים. במודיעין, חסרו המאמן אשר חגי, שאת מקומו מילא שמעון סלל רוה רודריגז וענוג חכם הפצוע, שמילא את חובתו לאומה בישיבה ליד שולחן המזכירות. את גדרה מאמן דיאן פרסבורגר, ששיחק בעבר בקבוצות הבוגרים של עוצמה מודיעין ומכבי מכבים-רעות.

מודיעין פתחה את המשחק עם יובל לופו, רן נחמני, יובל ברזילי, נמרוד תבור ותם פולובין.

מאה אחוז מהקו - ההבדלים בין שתי הקבוצות באו לידי ביטוי כבר מהפתיחה. שחקני גדרה התקשו להגיע למצבי קליעה ומרבית הזריקות שלהם היו לקראת תם שעון ה 24 שניות להתקפה. מנגד, פולובין וברזילי, היו אחראים על סידור העבודה בהתקפה, כאשר כמעט בכל התקפה, הם מצאו את השחקן הפנוי לזריקה. הדרך היחידה לעצור את מודיעין הייתה בעבירות ושחקני מודיעין קלעו 14 מ 14 מהקו ברבע הראשון, שהסתיים ב 25:12 למודיעין.

"אתה חושב שהוא רץ מהר כמוך?" הרבע השני יצא לדרך ובמזכירות עבדו שעות נוספות בכדי לאפשר לגדרה לבצע את חילופי השחקנים התכופים שלהם. לופו היה אחראי ללחימה בהגנה, יואב דננברג וברזילי, היו אחראים לשלשות בהתקפה והפער רק הלך ותפח. "אתה חושב שהוא רץ מהר כמוך?" שאל רודריגז את אחד משחקניו לאחר מסירה חזקה מדי. במחצית - 44:16 למודיעין.

הרבע השלישי נפתח בבונבון של פולובין לתבור והמשיך בשני סלים של פולובין עצמו. ריצה של 4:0 של האורחים, נעצרה על ידי גלעד גוטליב ורודריגז דאג לחלק את דקות המשחק בין כל שחקני הקבוצה שהמשיכו לפרגן אחד לשני בהתקפה. לופו חטף כדור, והשיג את הצופר של סוף הרבע, בכדי לקבוע - 64:24 למודיעין, לאחר שלושה רבעים.

איזו הגנה - הגענו כבר לרבע האחרון, אבל ההגנה המקומית לא הרפתה - שלוש פעמים נוספות, האורחים לא הצליחו לזרוק לסל במסגרת 24 השניות שהיו להם. תבור ולופו, המשיכו במסע הקליעות שלהם ובשמונה הדקות הראשונות של הרבע, מודיעין רצה 26:0 ועלתה ל 62 הפרש. רודריגז הוריד את פולובין לספסל לקול תשואות הקהל ועמית אזולאי האורח, קלע שבע נקודות רצופות שצימקו במעט את הפער. בסיום - ניצחון יפה לעוצמה מודיעין עירוני 88:31 על מכבי גדרה הבילויים.

קלעו לעוצמה מודיעין עירוני - תם פולובין 17 נק', נמרוד תבור 15 נק', יובל לופו 14 נק', גלעד גוטליב ויובל ברזילי 12 נק' כל אחד, נועם מגן 6 נק', רן נחמני 5 נק', רון שרפי 4 נק' ויואב דננברג 3 נק'.

הרבו לקלוע לגדרה - ערן ללום 11 נק' ועמית אזולאי 9 נק'.

15 צופים חזו במשחק שנערך באולם בבוכמן ובו שפט היטב יוסי בוגנים.

מחזור אחד לסיום העונה, עוצמה מודיעין עירוני מדורגת במקום החמישי בטבלה ויש לזכור כי מרבית הקבוצות שמקדימות אותה בטבלה, מתבססות על שחקנים הלומדים בכיתה י', בעוד עירוני מתבססת על תלמידי כיתות ט'

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות