חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

הפנינג בריאות עירוני

 

מקפוארה ועד תרומת דם. כ-500 איש נטלו חלק פעיל בהפנינג העירוני "בריאות זה כייף" שנערך לרגל יום הבריאות הבינלאומי

 

פנינג בריאות עירוני נערך ביום שני, ברחבת הירידים במערב רחוב עמק החולה, לרגל יום הבריאות הבינלאומי שנחגג ביום זה. ביריד השתתפו גם בכירי העירייה וביניהם סגני ראש העיר, מנכ"ל העירייה ואחרים.

מטרת ההפנינג, שאורגן ע"י רכזת הבריאות העירונית באגף הרווחה עמית שפאן שגיב, הייתה להעלות את המודעות לשילוב שבין בריאות, פעילות גופנית והנאה מהם. שילוב הגופים השונים בארוע העיד על החשיבות הרבה לקיום השותפות בין הגורמים השונים הפועלים בעיר, למען קידום הבריאות. כזכור, מודיעין - מכבים - רעות שותפה ברשת ערים בריאות.

ההפנינג כלל מספר רב של מתחמים בהם: עיסוי תינוקות שבוצע ע"י טיפת חלב - משרד הבריאות נפת רמלה. מתחם היוגה הופעל ע"י מרכז סנקלפה. את פעילות טאי צ'י וצ'י קונג ביצע שמוליק קוהן מהחווה האקולוגית - "אדם וחווה". מכון ש.מ.ר קיים פעילות יצירה והפעלות לילדים. אריאל לוריא מהמתנ"ס המקומי ביצע עם ילדי העיר מופעי קפוארה.

מכבי שירותי בריאות קיימה מגוון פעילות פיזיותרפית. קופ"ח מאוחדת העבירה סדנאות לימודי ריקודי בטן והסברים בנושא תזונה. נציגי קופ"ח לאומית ביצעו טיפולי שיאצו למשתתפים ושירותי בריאות כללית קיימו מגוון פעילויות פיזיוטרפיות למבוגרים וכן העמידו פינת יצירה לילדים. בנוסף הובא "המשכנע", מתקן המדגים מה קורה כאשר לא חוגרים חגורת בטיחות.

במסגרת ההפנינג התקיימה החתמה של התושבים המבוגרים והילדים למען חיים בריאים ללא אלכוהול וסמים. ההחתמה התבצעה באמצעות טביעת כף היד של כל תושב וילד בצבע גואש והחתמתה על קנווס, שייתלה על בניין העירייה בהמשך.

אוטובוס אלטרנטיב של הרשות למלחמה בסמים הקרין סרט והייתה בו הדרכה בנושא, האוטובוס הוצב בהמשך לפעילות מועצת הנוער ומתאמת אס"א בעיר. במקום חולקו חולצות לכל משתתפי האירוע, בעיצוב של מועצת הנוער העירונית: תמונה של בוב מרלי אוכל ברוקולי עם המשפט "לא כל מה שצומח בריא". החולצות מומנו בחסות קופ"ח לאומית. מכבי שירותי בריאות תרמה וחילקה בקבוקי מים מינרלים לבאי האירוע. ניידת להתרמת דם אליה הגיעו המשתתפים לתרום דם התייצבה בארוע. התרמות הדם יימשכו במהלך השנה וניתן לראות מועדים מתוכננים באתר העירייה.

מופע של שירים וריקודים עם פרדי ברק וכן הצגת "מלך הג'ונגל" עם עינת חרוש, הלהיבו והפעילו ילדים רבים.

סגן ראש העיר, מחזיק התיק, מיכאל חרל"פ:"הצלחת האירוע הוכיחה כאלף עדים כי לתושבי העיר אכפת מבריאותם החל מהאוכלוסייה המבוגרת וכלה בילדים קטנים שאך נולדו. אני מברך על כך שתושבי העיר נחשפו לשיטות שונות ולפעילויות שונות הקשורות לבריאותם. בכוונתי לשמור על המסורת ולקיים אירוע בריאות עירוני מידי שנה"

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות