חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

שוק פסח בשכונה

 

מנקים את הבית לקראת פסח? בואו למכור חפצים שאתם רוצים לזרוק ולקנות פריטים שבדיוק חיפשתם. ביום שישי ברחוב יבנאל התושבים פותחים גראז' סייל

 

מחר, יום שישי, ברחוב יבנאל בגבעת סי יפתח שוק פסח אליו מוזמנים כל התושבים להקים באסטה למכור חפצים שאין בהם צורך או לנבור בדוכנים למצוא ולקנות מציאות.

היוזמה הראשונה מסוגה בעיר נולדה ממצוקה פרטית של שתי תושבות הרחוב, רונית אטלינגר ודלית פסח, שהמחסן שבביתן הגיע לסף הקיבולת והדלת נתקעה מרוב חפצים שעומדים ליפול על כל מי שנכנס.

אטלניגר: "היות והרבה מהדברים טובים ושימושיים חבל לזרוק אותם. המחשבה הזו הולידה את הרעיון להקים מעין גראז' סייל שכל כך פופולארי בארצות הברית. שם כל משפחה המעוניינת להיפטר מחפצים עורכת מכירה וכל השכנים בסביבה לנבור ולמצוא מציאות".

רונית ודלית דאגו לעצב פלייר שהופץ לכל תושבי השכונה המזמין לקחת חלק במכירה ובקנייה, להיפטר מחפצים ולקנות מציאות. גם הילדים מוזמנים להשתתף ולהציע משחקים ופריטים למכירה.

רחוב נחל יבניאל הוא רחוב ללא מוצא בגבעת סי בעיר כך שבהחלט ניתן לתפוס מקום לפתוח באסטה ולמכור חפצים.

את הפריטים שלא יהיה בהם צורך, בסיום השוק, יוכלו התושבים להעביר לעמותת ה"מדור לדור" המוכרת חפצי יד שנייה ומעבירה את כספי התרומה לנזקקים.

מה להביא? שולחנות קטנים, או שמיכות כדי להציג את הפריטים למכירה. כדי להקל על המכירה הצמידו מדבקיות קטנות על הפריטים. כדאי לנקוב בסכומים עגולים ואל תשכחו להצטייד בכסף קטן שינתן כעודף.

אפשר למכור חפצים משומשים אך שמישים: חפצי נוי, ריהוט, אופניים, ביגוד, משחקים ספרים ועוד. 

שוק פסח: יום שישי, 11.4, בין השעות 11:00-14:00, רחוב יבנאל בגבעת סי.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות