חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

מפגש הכנה לסיירת הורים

 

עשרות הורים הגיעו למפגש הראשון של סיירת הורים המחדשת את פעילותה במודיעין מכבים רעות. המטרה: פעילות הורית באזורי הבילוי של בני הנוער 

 

בשבוע שעבר נערך מפגש היכרות ראשון לסיירת ההורים החדשה שיזמה ליאת אביזמר, מתאמת אס"א בעיריית מודיעין בשיתוף הנהגת ההורים העירונית. במפגש ערכו ההורים המתנדבים היכרות עם נושא תרבות הפנאי של בני הנוער, דרך הרצאה שנשא האנתרופולוג תמיר לאון.

את המפגש הנחתה אביזמר והגיעו לברך על היוזמה ורוח ההתנדבות ראש העיר משה ספקטור, מחזיקת תיק תרבות נוער וספורט עדי מינץ, ראש מינהל החינוך חיה שיטאי ויו"ר הנהגת ההורים העירונית מיגל הרף, שאמר כי הוא שמח מאוד על כך שהפרוייקט קרם עור וגידים ויוצא לדרך.

בהרצאה שמעו ההורים על סיכונים שונים אליהם חשופים בני הנוער ועל תרבות השיווק בקרב בני הנוער, המשתמשת בהתנהגויות סיכון שונות והופכת אותן למקובלות. וכן על החשיבות הרבה לשותפות שלהם בחיי ילדיהם וההשפעה על דרך התנהגות ילדיהם, גם אם מדובר בבני נוער מבוגרים.

במפגשים הבאים יקבלו ההורים הנחיות מדויקות כיצד לנהוג ביציאה לשטח, ייפגשו עם הורים מסיירת הורים פעילה ומצליחה בבאר שבע, יקיימו סיורים מודרכים במקומות מפגש של בני הנוער וילמדו כיצד עליהם להתנהג במצבים שונים.

ליאת אביזמר: "אני רוצה להודות מקרב לב להורים שהגיעו למפגש הראשון ולהורים אלה ונוספים שיגיעו למפגשים הבאים. כפי שאמרתי פעמים רבות, בלילה, הגבולות מטושטשים והילדים שלנו, שהם בעלי תושיה רבה במצבים אחרים, יכולים למצוא את עצמם אבודים ונגררים למצבי סיכון שונים, כשהם נמצאים בלילות במצב של לחץ קבוצתי."

"אין לי כל ספק כי חשיבות פעילות הורית באזורי הבילוי של בני הנוער היא רבה, וכי להורים יש אפשרות להשפיע על הדרך בה מתנהגים בני הנוער גם מחוץ לבית. אני מקווה כי הורים נוספים יתגייסו ליוזמה וכי בחודשים הקרובים נקים סיירת הורים לתפארת העיר".

הורים מרחבי העיר המעוניינים להצטרף ליוזמה, מוזמנים ליצור קשר עם מתאמת אס"א ליאת אביזמר בטלפון: 052-4045318

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות