חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

מיכאל אשכנזי - ז”ל

 

מיכאל אשכנזי, אב הבית בתיכון מכבים-רעות, שם קץ לחייו לאחר מחלה ממארת ארוכה וקשה

 

מיכאל אשכנזי, אב הבית של תיכון מכבים ברעות, שם קץ לחייו אתמול, ג', בשעות אחר הצהרים, בביתו שבמודיעין.

אשכנזי, סבל בשנים האחרונות ממחלה ממארת ואתמול, זמן קצר קודם להתאבדותו, ביקרה אצלו קבוצת מורות מבית הספר.

אשכנזי היה דמות אהובה במיוחד בקרב תלמידי החטיבה והתיכון ברעות לדורותיהם. שמו עלה שנה אחר שנה במסכות הסיום שהעלו בוגרי בית הספר בתום לימודיהם. גם בימי מחלתו המשיך מיכאל ז"ל להגיע ככל יכולתו לפעילותו היומית בבית הספר. לאחרונה הלכה נוכחותו והתקצרה.

ראש העיר משה ספקטור מעלה דברים לזכרו: "כל עיריית מודיעין מכבים רעות ואני באופן אישי, אבלים על מותו של מיכאל אשכנזי, עובד מוערך ואדם יקר ואהוב. מיכאל היה אדם יוצא דופן, מיוחד במינו, חם, פתוח ואוהב והוא יחסר לי מאוד.

לאורך שנות עבודתו בעירייה, שהחלו עם מינוי בשנת 1999 לאב הבית בחטיבת הביניים "מור" במועצת מכבים-רעות, הוערך מיכאל מאוד הן כעובד והן כאדם.

בשנת 1999 הוא נבחר לעובד המצטיין של מועצת מכבים-רעות. הבחירה הגיעה בעקבות ההשקעה הרבה שמיכאל השקיע בעבודתו, לה הוסיף שעות רבות בהתנדבות, בליווי טיולי תלמידים, בתחזוק הספרייה העירונית ברעות, ועוד.

מנהל בית הספר דאז, ברוך קופל, המליץ עליו כעובד מצטיין באומרו: "זכיתי לפגוש באדם שהגדרת התפקיד אינה מספיקה לו, ויש להרחיבה כל העת. עובד שטובת בית הספר ללא גבול לנגד עיניו. משקיע בעבודה ובידע, מסירות ומיומנות שאין למעלה ממנה. זכיתי לפגוש בעובד שקודם כל הוא אדם וחבר. לחשוב כיצד היתה נראית עבודת הניהול בלעדיך, איני רוצה לחשוב בכלל".

בנוסף למסירות בעבודתו, התנדב מיכאל בתדירות גבוהה מאוד במשמר האזרחי. הוא ידע רק לעזור ולתמוך ומערכת היחסים שלו עם תלמידי התיכון היתה מיוחדת במינה. פרידתו של מיכאל מאיתנו ארכה זמן רב. הוא נאחז בחיים במשך שנים, מאחר וידע כי הוא אהוב, וכי נוכחותו כאן חשובה לנו. לצערי, המחלה הארורה בה נאבק לא ויתרה.

"כולי תקווה כי כעת, מצא מנוחה נכונה".

ההלוויה תתקיים היום, יום רביעי 2.4, בשעה 17:00 בבית העלמין במודיעין.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות