חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

נפתח לפעילות אולם הספורט באסיף

 

אולם הספורט החדש משמש גם לפעילות חוגים אחר הצהרים. רק שלושה מפעילים קיבלו שעות ובעירייה אומרים שבקרוב תקום ועדת שיבוצים

 

לפני מספר שבועות נפתח לפעילות אולם הספורט החדש בבית ספר אסיף בשכונת השמשוני. פתיחה רשמית של האולם תתקיים רק בשבוע הבא אך במקום כבר מתעמלים תלמידי בית הספר ובשעות אחר הצהרים, כמו ביתר האולמות בעיר, פועלים חוגים.

למרות שבמודיעין מכבים רעות קיימת מצוקת מקום לפעילות חוגים מתברר כי באולם החדש ניתנו שעות רק לשלושה מפעילי חוגים. בדיקה בעירייה מגלה כי בקרוב תקים עמותת המתנ"ס החדשה "סחלבים" ועדה מיוחדת שתאפשר לכל המפעילים להגיש את הצעותיהם.

לשאלה מי החליט איזה חוגים יפעלו באולם הספורט החדש השיבו מדוברות העירייה: "ההחלטה על שיבוץ החוגים, התקבלה על ידי הוועדה העוסקת בכך, בה היו חברים: מוטי גרונר, יורם כרמון מושיק אטיק וחנן דנציגר."

"כרגע פועלים במקום שני חוגים בלבד, פעילות של ארבעה ימים בשבוע ביחד.", מסבירים בדוברות, "מדובר בשני חוגים של אמנויות לחימה שלא היה עבורם מקום הולם בעבר במבנה ציבורי בעיר. לחוגים אלה הוקצו שעות באולם זה. בנוסף, עד לסיום שיפוץ הקרוואן של רועי כבירי הוקצה לו מקום זמני באולם."

ומה עם מפעילי חוגים נוספים שמשוועים למקום פעילות? מהדוברות נמסר בתגובה כי: "המקום מתוכנן לעבוד בעתיד שישה ימים בשבוע, זאת לאחר הקמת ועדה חדש של עמותת סחלבים. הוועדה מתוכננת לקום בקרוב והיא תבקש מכל המפעילים בעיר להגיש הצעות מסודרות להפעלת הספורט בעיר."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות