חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

שרקו פאולים, אתם ממהרים לאנשהו?

 

קבוצת הנשים של מכבי מכבים-רעות ארחה במחזור התשעה עשר את הפועל ראשון לציון רחובות

 

לאחר שבמשחק הקודם, מכבי מכבים-רעות סיימה את המשחק עם ארבע שחקניות בלבד, התייצבה הקבוצה למשחק הבית מול ראשון רחובות בסגל מורחב שמנה לא פחות מ 11 שחקניות.

אל הקהל המסור שמגיע לכל משחקי הבית, נוספו הפעם התאומים של ברוריה, שבאו לראות במו עיניהם, לאן אמא נעלמת להם בכל חמישי בערב.

מכבים-רעות פתחה עם טל פיצ'ון, ברוריה הדר, שירי אהרון, מאיה קנולר ותמר בליץ. כבר בפתיחת המשחק היה ברור שמשחק צמוד, כבר לא נראה פה. מכבים-רעות עלתה ל 13:0 ומאמן מכבים-רעות, יאיר פרסטמן, הכניס בהדרגה את כל השחקניות למשחק. הרבע הראשון הסתיים ב 17:3 למכבים-רעות.

הרבע השני - מה היה לנו שם? הגר אבוהרון קלעה שבע נקודות, מיכל נבו, בהופעת בכורה בקבוצה, קלעה ארבע נקודות. מיטל שרף מסרה אסיסט יפהפה, אבל השופט פסל את הסל. התקפה לאחר מכן, מיטל מסרה אסיסט כשר למהדרין לשירי ובמחצית התוצאה היא 39:11 למארחות.

"בואי פיצ'ון" - הרבע השלישי יצא לדרך ולאחר עבירה של שחקנית אורחת, מצאה את עצמה טל פיצ'ון יושבת ביציע. "בואי פיצ'ון", קרא לה אחד האוהדים, אבל טל ויתרה על ההזמנה וחזרה למגרש. אגי פרייריך זומר, שערכה גם היא את הופעת הבכורה שלה בקבוצה, מסרה כדור על פני חצי מגרש לפיצ'ון, שהשלימה את המתפרצת ו 49:11 למכבים-רעות. מכבים-רעות השלימה ריצה של 28:0 ותמר, ברוריה ושירי ירדו לספסל בכדי לקבל "אוביישן" מהחברות לקבוצה ומ-30 הצופים ביציע. הרבע הסתיים ב 60:14 למכבים-רעות.

"שרקו פאולים, אתם ממהרים לאנשהו?" שאל פרסטמן את השופטים, שלא שרקו עבירות לאורחות, למרות שחלק מהן הותיר "מזכרות" כואבות מאוד אצל שחקניות מכבים-רעות. מיטל שרף קלעה שבע נקודות ברבע האחרון. קרן השתלטה על כדור חוזר וזרקה זריקה שלא מלמדים בבית ספר לכדורסל, אבל ביום שבו כל הקבוצה קולעת ב 60% מהשדה, גם זה נכנס... בסיום 76:30 למכבי מכבים-רעות, שמדורגת במקום הרביעי עם אחד עשר ניצחונות ושישה הפסדים.

קלעו למכבים - רעות: ברוריה הדר עם חמש מחמש מהשדה - 11 נק' ו 3 חט', תמר בליץ 10 נק' ו 4 ריב', מאיה קנולר 10 נק', מיטל שרף 8 נק' ו 2 חס', קרן יקר 8 נק' ו 6 ריב', שירי אהרון 7 נק' ו 3 חט', הגר אבוהרון 7 נק' ו 3 ריב', טל פיצ'ון 6 נק' ו 3 אס', מיכל נבו 4 נק' ו 3 ריב', טל בנטוב 3 נק' ו 4 ריב',ואגי פרייריך זומר 2 נק' 3 חט' ו 3 ריב'. מור צברי עם 12 נק', הייתה הקלעית הבולטת אצל האורחות.

מסכם את המשחק מאמן הקבוצה, יאיר פרסטמן :"המטרה המוצהרת מתחילת השנה הייתה לבנות בסיס רחב של שחקניות מקומיות או כאלה שרוצות לגדול עם האגודה , לשחק עם קהל כדי ליהנות גם מהאווירה של התחרות, ואם אפשר גם לנצח משחקים.

שלושה משחקים לפני סוף העונה אפשר להגיד שעמדנו בכל המטרות, יש עוד משחק בית אחד בעוד שלושה שבועות נגד אליצור שוהם אותו אנחנו רוצים לארח מול אולם מלא !!! לכן כל מי שקורא את הכתבה מוזמן להגיע ולהביא אתם עוד אוהדות או אוהדים ההנאה מובטחת .

לגבי המשחק : נהניתי לראות את הפרגון והחיוכים אצל השחקניות, איבדנו כדורים והחטאנו זריקות בגלל עודף פרגון אבל אין מספק יותר מלראות את השחקניות ביחד כל כך, והמבחן לכל מה שאנחנו עושים יהיה במשחקים קשים יותר , ובשנה הבאה . אני רוצה לברך את מיכל נבו ו- אגי על משחק הבכורה בקבוצה ואת קרן יקר על משחק מצוין" .

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות