חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

עוד לא...

 

שחקני הכדורעף של תיכון מכבים-רעות, יצטרכו להמתין שבוע נוסף בכדי לדעת האם הם עלו לשלב חצי הגמר בליגת העל התיכונית

 

מעופפי תיכון מכבים-רעות, סיימו את שלב הבתים בליגת העל בכדורעף בניצחון 2:0 על תל מונד - 25:18, 25:16. שחקניו של גולן כימיה, סיימו את הבית עם מאזן של 13:5.

שלוש קבוצות הבטיחו את מקומן בחצי הגמר - עמקים תבור, עם מאזן של 14:4 עין החורש עם מאזן של 13:5 והוד השרון, עם מאזן של 13:4, משחק חסר אבל יחס מערכות עדיף.

זה לא ספורט! - נותר משחק אחד ויחיד להשלמת התמונה והוא המפגש בין הוד השרון (שכאמור הבטיחה את עלייתה) לכפר סבא, עם מאזן של 12:5. המשחק יתקיים בשבוע הבא. הוד השרון, תתייצב למשחק כשהיא יודעת שני דברים - אחד, היא בכל מקרה בחצי גמר. ושתיים - ניצחון שלה, יקנה לה את המקום הראשון בבית ומפגש בחצי גמר מול תיכון מכבים-רעות, שאולי לא מדורג בין שלושת הראשונות, אבל משישי לפברואר, שחקני מכבים-רעות, ניצחו בתשעה מתוך עשרת המשחקים אותם הם שיחקו ואף אחד לא רוצה לשחק מולם בכושר הנוכחי בו הם נמצאים.

כפר סבא לעומת זאת, יודעת שהיא חייבת לנצח 2:0, בכדי לעלות לחצי הגמר, כל תוצאה אחרת, תשמח מאוד את מכבים-רעות, שתעפיל לשלב חצי הגמר.

לא ברור איך התאחדות בתי הספר, אפשרה למצב הזה לקרות. כל המשחקים המכריעים, היו צריכים להתקיים באותו מועד. לא יתכן שקבוצה אחת תדע לפני המשחק האחרון שלה, מה בדיוק היא צריכה לעשות בכדי להעפיל לחצי הגמר.

פנינו ליניב נוימן, רכז ליגת העל בכדורעף ולהלן תגובתו: " תכנית ליגת העל בכדורעף עברה השנה מספר שינויים בשל שביתת המורים. במקום לשחק בשיטת בית וחוץ הליגה שוחקה בשיטת טורנירים ובמקום הטוב מ-5 מערכות שיחקנו הטוב מ-3. באופן אישי אני מעדיף ליגת בשיטת בית וחוץ הטוב מ-5 מערכות אך השנה עמדו לפנינו אילוצים רבים ובשורה התחתונה היה חשוב לקיים את הליגה ולא לפגוע בלימודים.

בשל סיבות רבות ומגוונות שונו מידי פעם מועדי הטורנירים (מבחנים, טיולים, משחקי נבחרת, שידורי טלוויזיה...). לא באופן מכוון יצא שבסופו של דבר המשחק בין מוסינזון לגלילי יקבע את עתידה של גלילי ושל מכבים רעות. אני משוכנע שמוסינזון ינהגו בספורטיביות ויבואו לנצח גם על מנת לסיים במקום הראשון. הסיטואציה שנוצרה איננה אידאלית אך בשנה כה "מטורפת" הכל יכול לקרות. אני בטוח שהמשחק יתנהל כהלכה".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות