חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

איזה מתח!

 

יעלו לפיינל פור או לא יעלו, זאת השאלה. השבוע ייקבעו ארבעת העולות לחצי גמר ליגת העל לכדורעף לתיכונים ותיכון מכבים-רעות הוא אחד מחמשת התיכונים שנאבקים על הזכות והכבוד להופיע במעמד זה

 

תיכון מכבים-רעות - בשבועיים האחרונים, קיימו שחקניו של גולן כימיה לא פחות מארבעה משחקים במסגרת ליגת העל ושלושה מהם הסתיימו בניצחונות. מכבים-רעות גברה 2:0 על ליידי דייויס, הוד השרון ותל מונד והפסידה 2:1 למקיף עמקים תבור.

הטבלה - הליגה נמשכת 18 מחזורים ותמונת המצב נכון ליום שני, 10/03/08: עמקים תבור מזרע עם 13:3, עין החורש עם 13:4, הוד השרון עם 11:4, כפר סבא ומכבים-רעות עם 12:5.

מספר הקסם = 14 - קבוצה שתסיים עם 14 ניצחונות, תבטיח את מקומה בחצי הגמר. יש שלוש קבוצות שיכולות להגיע למספר הזה, ומכבים-רעות היא לא אחת מהן.

השיטה - במידה ויש שוויון במספר הניצחונות, שובר השוויון ייקבע לפי יחס המערכות בכל המשחקים. למכבים-רעות יש יחס מערכת של 28-15, או 65.1%, שהוא הנמוך ביותר מבין כל חמשת המתמודדות. אם גם כאן יהיה שוויון, יבדקו את יחס הנקודות הקטנות שזכו הקבוצות. ויש עוד שוברי שוויון לכל צרה שלא תבוא.

מה נותר - עין החורש תשחק מול עין שמר. ניצחון והיא בפנים. לעמקים תבור, נותרו שני משחקים - מול עיילבון והוד השרון. ניצחון באחד המשחקים וגם היא בפנים. להוד השרון נותרו שלושה משחקים - כפר סבא, תבור מזרע ועיילבון. שלושה ניצחונות והיא בפנים. מכבים-רעות תשחק מול תל מונד וכפר סבא, תשחק כאמור מול הוד השרון. ניצחון של מכבים-רעות והפסד של כפר סבא, יבטיח למכבים-רעות מקום בחצי הגמר.

מתי - ביום רביעי הקרוב, הכול יוכרע.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות