חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

כדורסל ילדים ב’: ניצחון לעוצמה מודיעין עירוני במשחק העונה

 

מפגש הפסגה של ליגת ילדים ב' מחוז השפלה הפגיש את מוליכת הטבלה הבלתי מנוצחת, עוצמה מודיעין עירוני עם מאזן מושלם של 13:0 ויחס סלים מדהים של 833-324, מול השנייה בטבלה, אליצור רמלה, שבמאזנה כבר שני הפסדים

 

מודיעין פתחה עם שי פולג, נטע רון, רון אלון, אלון ניניו ונמרוד לוי. כבר מפתיחת המשחק, הסתבר לנו שמדובר בשתי קבוצות עם שיטות התקפה שונות לחלוטין - נמרוד לוי אמנם ריכז את המשחק במודיעין, אבל הכדור עבר בהתקפות בין כל השחקנים ואילו רמלה ביססה את עצמה על בר שגב. שני המאמנים העירו לשחקניהם - במודיעין טל ואודהוזן, נזף בשחקן שלא עזר בהגנה ואילו מאמן רמלה, נזף בשחקן שלו דווקא בגלל שהוא כן עשה את מה שהוא אמר לו לעשות... הרבע הראשון הסתיים ב 11:9 למודיעין.

רון חבוט חטף ומצא את שגיא בן דוד לשתי נקודות ומיד לאחר מכן, בן דוד הראה כי הוא יודע לחטוף כדורים בעצמו ומודיעין עלתה ל 15:11. במודיעין היו שישה שחקנים שונים שקלעו ברבע השני ואילו ברמלה, שגב היה ב Zone וקלע את כל 15 הנקודות של קבוצתו ברבע זה. נטע רון המקומי, קבע את תוצאת המחצית - 27:24 למודיעין, כאשר במאזנו של שגב יש כבר 20 נק'.

"אל ניניו" - הרבע השלישי נפתח עם שתי חסימות רצופות של אלון ניניו בהגנה, אבל ההתקפה, לא הבריקה ושלוש הדקות הפותחות של הרבע, עברו ללא נקודות. ואודהוזן הזהיר את שחקניו ש "אם לא נתעורר, זה לא יגמר טוב". שתי הקבוצות לא נראו טוב במיוחד ברבע זה, שגב נראה כאילו הוא משתתף בתכנית "1 נגד 100" ורון אלון במתפרצת, קבע את תוצאת הרבע 33:30 למודיעין.

הרבע האחרון נפתח בסל נוסף של רמלה, שצימק את הפער לנקודה אחת בלבד ואז, שחקני מודיעין הזכירו לנו למה הם צועדים בראשות הטבלה - ההגנה הייתה מושלמת ובהתקפה - רון אלון חדר ומסר מעל ההגנה לנמרוד לוי, יונתן אשל הנמוך, קלע לאחר כדור חוזר בהתקפה, אשל חטף ואת ההחטאה שלו תיקן נמרוד לוי, נמרוד לוי הוציא כדור מתחת לסל לשגיא בן דוד ונטע רון קלע לאחר חטיפת כדור וכך 2:20 דק' לסיום, מודיעין ביתרון 43:32.

הסל היפה במשחק, היה האחרון שנקלע בו - ניניו מסר לנטע, שהקפיץ את שני השומרים שלו באוויר ואז קלע - 47:36 לעוצמה עירוני מודיעין.

ארבעה מחזורים לסיום העונה, מודיעין מובילה בשלוש נקודות על פני רמלה ועל שתי הקבוצות של מכבי שוהם, אותן היא תארח בהמשך במודיעין.

קלעו למודיעין - נמרוד לוי 12 נק' ו 10 ריב', נטע רון 11 נק', אלון ניניו 8 נק' 10 ריב', 4 חס', 2 חט' ו 2 אס', שגיא בן דוד 6 נק', רון אלון 4 נק' ו 3 חט', יונתן אשל 4 נק' ושי פולג עם 2 נק'. עוד שותפו - אורי פאר, רון חבוט, ותום נוח. הרבה לקלוע ברמלה - בר שגב עם 24 נק', אבל רק 4 נקודות לאחר ההפסקה.

20 צופים בלבד חזו במשחק באולם תיכון עירוני ב' במודיעין, בו שפט מאור ברדוגו.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות