חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

כולם רוצים ללמוד במודיעין. בכנסת ידונו בכך השבוע

 

גם תלמידי בית חורון רוצים ללמוד במודיעין. ועדת החינוך של הכנסת תדון בבקשתה של ח"כ אסתרינה טרטמן להרחיב את אזור הרישום של התיכונים

 

מחר, ב', תעלה על סדר היום של וועדת החינוך בכנסת הצעתה לדיון מהיר של ח"כ אסתרינה טרטמן (ישראל ביתנו) בנושא תכנון ומיפוי אזורי ומרחבי של מערכת החינוך במודיעין מכבים רעות.

לדיון שיתחיל בשעה 09:30 הוזמנו בין היתר גם נציגי משרד החינוך, מרכז השלטון המקומי, עיריית ירושלים, חבל מודיעין, בית חורון, ומטה בנימין.

מדוע ח"כ טרטמן מעלה הצעה לסדר לדיון בוועדת החינוך של הכנסת בנושא מערכת החינוך במודיעין? פנייה לעיריית מודיעין לבירור העניין העלתה בין היתר, כי במינהל החינוך טרם התקבלה כלל ההזמנה לדיון.

מדוברות העירייה הסבירו כי לפני מספר שבועות הגיעה לעירייה בקשה לאפשר לתלמידי היישוב "בית חורון" ללמוד בבתי הספר העל יסודיים בעיר. העירייה השיבה בשלילה, מאחר והיישוב בו מדובר אינו כלול במסגרת מיפוי משרד החינוך, הקובע אילו תלמידים מיישובים סמוכים לעיר, יוכלו ללמוד בה.

בתשובתה הבהירה העירייה כי יש בקשות רבות ללמוד בבתי ספר בעיר, המגיעות מתלמידים המתגוררים ביישובים נוספים שאינם כלולים במיפוי, ולא רק מבית חורון.

"הובהר כי העירייה אינה יכולה לקיים מדיניות של איפה ואיפה, ולאפשר לתלמידי יישוב אחד שאינו כלול במיפוי ללמוד בעיר, בעוד שהיא אינה מאשרת זאת לתלמידי יישוב אחר שאינו כלול במיפוי."

לשאלה איזו עמדה תציג העירייה בדיון בוועדת החינוך של הכנסת השיבו מהדוברות כי "לעירייה לא היה ידוע על קיום הדיון בוועדת החינוך, והיא לומדת הנושא."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות